Må simpelthen dele min glæde

Min mand er jo i kemo behandling og det tærre hårdt på appetit og krop.

Efter første behandling tabte han omkring 2 kg. Det skyltes de 3 dage behandlingen varede hvor han havde svært ved at spise andet end bananer og pære.

Han har så på 10 dage taget lidt mere end 4 kg på. Det er bare rigtig godt gået. Han har spist som en okse, får selv lov til at bestemme menuen hver dag og jeg kokkerere ifølge det. Ret tit indgår der fløde i saucen, som jeg dog undlader at spise da jeg jo helst ikke skal ende kuglerund.

Jeg syntes bare at han er såååå sej.

Hej Birthe

Det er skønt at høre, at det går så godt.

Det er så vigtig at se de små fremskridt i den proces I er igennem

Kh Gitte

Tak Gitte -forelsket

Det er flot -thumbs
Dejligt at høre

Hvor er det bare dejligt at høre… det gør mig bare så glad…

X2 -love -love

Tak alle, han er heldigvis typen der tager let på og det kommer ham så til gode nu -thumbs

Ja Birthe han er en sej fyr -love -love

Men han har en total oversej fantastisk kone, der ved lige hvad hun skal gøre -love -love

Ja Birthe han er en sej fyr -love -love

Men han har en total oversej fantastisk kone, der ved lige hvad hun skal gøre -love -love[/quote]

Enig -thumbs x 1000 [bigkiss]

[smilie=hate-tunz.gif] Hvor er det bare godt - hvor er jeg glad for at det går godt lige nu [bigloony]

Dejligt indlæg Birthe og fortsat held og lykke med ham -forelsket -forelsket

Hvor er det bare dejligt at høre Birthe -love -love :smiley:

Sådan godt gået, kræsekost må der til. Og uden mad kan man ikke slås med den f… sygdom.

Han er heldig med så en super kone der springer om gryderne og laver lækkerierne.

Mange tanker

Hvor er i bare søde…tårene triller lige nu, en af mine svære øjeblikke

Jeg ved at vi snart skal igang med den næste kemo og det gør det så svært

Jeg ved at han skal have det dårligt for at få det bedre, men forløbet -brækkesig

Det er bare så svært at forestille sig hvordan det er …

Jeg er helt sikker på at med mindre man selv har oplevet det, forsår man det ikke

Selv jeg forstår det ikke selvom jeg står på sidelinien

hvor er det bare årets bedste nyhed Birthe… jeg er totalt stolt af jer… din mand fordi han fighter og dig fordi du bare ER der på den måde du er…

det er så rart at læse… meget meget livsbekræftende

KÆMPE -kramer

Tak Miss T

Ja Birthe han er en sej fyr -love -love

Men han har en total oversej fantastisk kone, der ved lige hvad hun skal gøre -love -love[/quote]

Enig -thumbs x 1000 [bigkiss][/quote:38nrgc1a]

Enig -thumbs

x 1.000.000

Hvor er det bare såååå skønt at læse…

Birthe - du er dælme et menneske af format, og jeg er sikker på, at din mand er på samme måde.
De følelser og den kamp I gennemgår, er bestemt ikke noget man ønsker for nogen som helst, så det varmer helt ind i mit hjerte at læse, at han er ved så godt mod…

-kramer -kramer -kramer

Jeg sender lige en stor kramer til jer hver - og en til deling… -love

Tak Annette du får lige en tilbage -kramer

Åh, hvor dejligt at læse. [bigloony]
Håber, han bliver rask igen. -jegkrydser

Tak Makenski det håber jeg også…Nej forkert sagt…jeg tror på det af hele mit hjerte -forelsket