Må vi se jeres nyeste billeder af andet end kat:)

Jeg tænkte… Nu har vi en tråd om katte :slight_smile: Hvad så med også vise os jeres nyeste billed af andet end mislingerne?:smiley:

Jeg starter gerne… Nyeste billed af andet end kat herhjemme er …

Her er det nyeste billede Charlie…
han er os den eneste, der ikke er en kat (selvom han tror det nogle gange:høhø:)

:love2::love2::love2::love2:

Charlie er en fin en :smiley:

Åh en vippe :slight_smile: det ser rigtigt hyggeligt ud :smiley:

[QUOTE=Blunky;603385]Charlie er en fin en :smiley:

Åh en vippe :slight_smile: det ser rigtigt hyggeligt ud :D[/QUOTE]

Hihi… sådan er det når Kæresten er her, når jeg har lillemanden hjemme, så virker mor ikke for Mikkel er sjovere!

:fin:

[QUOTE=Blabl;603395]

:fin:[/QUOTE]

Prinsesse <3

God idé. :smiley:

Her er mit nyeste ikke alm. katte billede… :tihi:

[QUOTE=Kimilla;603399]God idé. :smiley:

Her er mit nyeste ikke alm. katte billede… :tihi:[/QUOTE]

Hold da kaje det er smukt!..
Så … ja, holder mit “løve og flodheste” billed da ikke lol… dem kanb i få om lidt ;D

Billede? Altså foto?
Det sidste er et af opslagstavlen i opgangen, fordi det var hurtigere end at notere nød-numrene ned. Meeen, det er lidt for kedeligt, så, her er det næst-sidste :slight_smile:

Og hvis du ikke nødvendigvis mener fotos, så er det sidste et piratflip :høhø: og en atmosfære-test


I smider lige præcis det ind i selv vil:) Om det er foto eller billed :wink:

Det er lidt svært at se sig selv ovenfra, så jeg tog et billede for at se hvor grå jeg var ved at være :tihi:

Ved så ikke lige hvor meget jeg kan bruge det til, for blitzen forvrænger altså hårfarven gevaldigt.

Men jeg kom da så langt at jeg nu har bestilt tid på Frisørskolen den 6. juni til en klipning og en gråfarvning. Så giver jeg det lige selv en blondering inden da og håber at det - sammen med en drastisk klipning - kan gøre kål på de sidste røde rester.

…nej, min tålmodighed er ikke noget at prale af :ups:

Min blomst

og en mere

Et billede, som viser hvor stor en forskel på mine fødder efter operationen …

Se hvor langt nede den venstre fod kan komme iforhold til den højre (som er den opereret)

OBS: Husk solbriller :surrender1:

Wuhuuuu - årets allerførste helt nyfødte tomat…og nej, den er ikke ret meget større end en forvokset ært :tihi:

Det er første gang i 11 år at jeg skal have hjemmedyrkede tomater…entusiasmen er skyhøj :høhø:

Jeg tager faktisk stort set aldrig billeder af andet en kattene :ups: Men så var der alligevel lige denne her ret særprægede plante. Ved ikke, hvad den hedder. Jeg har kun haft den et års tid (så vidt jeg husker), så jeg har ikke tidligere set den i blomst. Men det er altså en ret vild “blomst”, synes jeg nok - og ranken bliver længere og længere.

Her er et nærbillede af ranken - eller rankerne, for der er jo flere sideskud på. Blomsterne visner dog næsten lige så hurtigt, som de springer ud, så der er ikke mange i blomst på samme tid.

Nogen, der kender planten?

Jeg har ikke selv tage billede men der er det sidste billede jeg har kigget på.

Jeg kan meddele at den nye bebor er flyttet ind :slight_smile:

[QUOTE=Blabl;603395]

:fin:[/QUOTE]

Kanon godt billed :wink:

[QUOTE=Blunky;603400]Hold da kaje det er smukt!..
Så … ja, holder mit “løve og flodheste” billed da ikke lol… dem kanb i få om lidt ;D

[/QUOTE]
Takker for roserne - Synes nu altså dit flodheste billede er godt! :smiley:

Her er så min søn, han er blevet opdraget til at tage støvsugningen dagligt :muhaha:
:tihi: