Må vi se jeres nyeste billeder af andet end kat:)

Alice og Maria Amanda var på besøg hos mig i torsdags :slight_smile: Vi hyggede med vin og tøsesnak - Åhhh det var så hyggeligt :wehu:

[QUOTE=Saphiira;603379]
Her er det nyeste billede Charlie…
han er os den eneste, der ikke er en kat (selvom han tror det nogle gange:høhø:)[/QUOTE]
Hvor er han deeeeeejlig :hjertehop:

Dette er det nyeste - kun en halv time gammelt. :slight_smile:

Musvitten kommer hjem med en lille larve til ungerne. De har lynende travlt for tiden…

Vi var spændte på, om de ville bruge den fine, nye kasse, når den hænger lige udenfor katteindhegningen, men det har ikke generet dem.
Og så har kattene jo også altid noget spændende at kigge på. :høhø:

Det nyeste som ikke er af Bambo, er nok disse af mig og Thomas i lørdags hvor vi var til bryllup, og derfor var meget pæne i tøjet - noget vores kære mødre meget gerne ville have bevis på, så det fik de:


[QUOTE=Blabl;603395]

:fin:[/QUOTE]

Det ser altså ud som om træet er pynt i dit hår :ups:

Det var dét vi skulle have gjort til modeshowet. :lys-ide: Parykken var i hvert fald ca. ligeså stor.

et redigeret billed af mig :ups:

og et redigeret billed af min dressur underviser på hans lille hest

2 af mine orchideer, faktisk de første 2 det er lykkedes mig at klippe ned OG få til at blomstre igen sæsonen efter…meget stolt af mig selv :tihi:

Min lille mini mini tomatplante som står i stuevinduet.
Amadeus er vild med den, så det er ikke sikkert at tomaterne når at blive røde :tihi:

undskyld at billedet vender forkert, men kan ikke hitte ud at at få det drejet en kvart omgang !

Sov godt :slem: :slem:

Solnedgang i regnvejr:)

Min Bamse :wink:

Men Jeg vil meget hellere ud i det store blå
Med mine gode gamle røde gummistøvler på
Min mor hun siger de er for snavset og for små
Men jeg vil bare ha’ mine røde gummistøvler på :hjerte: :tihi:

Mette -LOL

Hold da op :smiley: - de er såååå flotte mine røde gummistøvler :wehuu:
:tihi:

Et par af hostaerne og så vores BROGEDE jordbærplanter :DTommy samler jo planter som er brogede :smiley:

Jeg var altså nødt til at søge på de der brogede jordbærplanter, som ikke fandtes i min barndoms jordbærmarker… :wink:
Hmm - Fragaria × ananassa ‘Variegata’. Den hører til jordbærslægten, så den opformeres vel ligesådan med stiklinger? :slight_smile:

Vores lille hvalp Tjalfe fandt en bille…

Brogede jordbærplanter!!!:besvimer:
Med fare for at lyde som Tutten…Mig oss ha´!!! :juhu::juhu:

[QUOTE=FinnFrode;605678]Jeg var altså nødt til at søge på de der brogede jordbærplanter, som ikke fandtes i min barndoms jordbærmarker… :wink:
Hmm - Fragaria × ananassa ‘Variegata’. Den hører til jordbærslægten, så den opformeres vel ligesådan med stiklinger? :)[/QUOTE]

Jo den opformeres ligesom den almindelige jordbær.