MacKayerne 9 uger + Bititi

Tiden går altså alt for stærkt, så det er nok meget heldigt vi skal stille uret lidt tilbage i nat. :høhø:

Men nu er de altså blevet 9 uger, og nogle bisser uden lige. Forleden aften blev Cavalleria og Cosi helt forelsket i Brians deodorant, hvilket ikke helt igennem var sjovt for Brian, for sådan nogle killinger glemmer altså hurtigt at vi mennesker ikke er polstret med en masse pels.

Cavalleria, min beholder, hvilket er blevet til en hankat udfra temperamentet, fordi Cosi desværre har et navlebrok. Men jeg synes nu ikke selv han er helt dårlig i udseendet heller.

Cosi som var den der blev mest vild med Brians parfume

Cyrano som bare helst ville sove.

Cosi i gang med at gnide sig op ad Brian

Cavalleria elsker også at ordne hår

Og så lige et bonusbillede af Bititi, som man nu kan se på, er drægtig. 5 uger henne.

Nu tør jeg ikke at redigere, for så forsvinder det hele bare. Så her er billedet af Bititi

Åh altså :smelter:

se hvor han ligner daddy som bette:

De er bare dejlige og nyder livet - det ser det ikke ud til gemalen gør:)

Åh, de små abymus :inlove:
Hvad er det dog for en uimodståelig duft Brian har på ? :tihi:

[QUOTE=KKH;971765]Nu tør jeg ikke at redigere, for så forsvinder det hele bare. Så her er billedet af Bititi

[/QUOTE]

Ja, SÅ kan jeg se drægtig mave :smiley: Jeg blev godt nok lidt i tvivl i slutningen af dit første indlæg, for der var da ikke meget mave på den aby :wink:

Skønne billeder og ih, hvor de hygger sig (altså alle undtagen Brian :klapper::klapper::klapper:)

Haha jeg aner ikke hvad for en af duftene han har kommet på den dag, men jeg opførte mig ikke lige som killingerne kan jeg fortælle :høhø: selvom han duftede godt.

Men ja for søren, man kan sagtens se farmand i Cavalleria.

Og ja det var brgrænset hvor meget Brian hyggede sig, men han måtte pænt blive siddende til jeg havde fået nogle billeder :tihi:

Jeg synes, ham her ligner Abasi meget. Altså når man ser bort fra ørerne. Abasis er vist kun halvt så store :klapper:

Det ser altså heller ikke ud til at være særlig rart at få ordnet hår. Det er i hvert fald nogle spidse tænder, der er på den kam :slight_smile:

Åhr, det er jo to nussekatte.:hjerte::hjerte: De skal da have lov at rode lidt rundt i håret… :smiley:

Hvor er de dejlige…

Hvor ser det hyggeligt ud :slight_smile:

Skønne babyer :hjerte::hjerte::hjerte:

Skønne, skønne killinger :inlove:

:smelter:skønne livsglade kærlige killinger :hjerte::hjerte::hjerte: Man kan ikke andet end at blive i godt humør af, at bo sammen med sådan nogle trolde.:wehu:

Jeg er sikker på at Brian inderst inde syntes det var meget hyggeligt :tihi:

Tak skal i have. :slight_smile:

Ja vi synes jo også selv at de er skønne, og Cavalleria er virkelig kravlet ind i mit hjerte, så det er jo godt at jeg blev nødt til at vælge anderledes pga. en træls lille ting som et navlebrok.

Nej, hvor er de skønne :wehuu:… selvom din mand ikke ser helt enig ud :wink:

Hvor er de bare dejlige! :wehuu: Men det sjoveste er næsten Brians ansigtsudtryk! :klapper:

:smiley: Jaaaaaamén så kære de er :smiley: I bliver godt nok også angrebet begge to :smiley: