Mad i marts

i lørdags blev det til en culotte, rester i går…og så er der lige til et par stykker brød endnu

I dag skal vi have stegt fiskefilet med dildkartofler og salat med avocado :slight_smile:

Venligst
Dorthe

I går en hakkedreng med det hele, i dag og i morgen FastFood…frankfurtere…søndag bliver det vist til medaljoner i bacon

Det bliver vist en rugbrød med leverpostej og agurk i aften. I morgen chilli con carne

Stort hjemmelavet stjerneskud. Kæft det er gåååååt :smile:

3 Synes om

Det er bare total iorden aftensmad :grin:

2 Synes om

Wok med stegt svinekød, nudler og grønt.

Venligst
Dorthe

Skal sådan en forkoges - og bruger du uld eller bomuld…? :thinking: :laughing:

1 Synes om

Og er den bedst brugt eller ubrugt? :laughing:

1 Synes om

Det kommer vel an på retten … om den skal i sur-sød sovs :sunglasses:

3 Synes om

I er sjove, er I :stuck_out_tongue_winking_eye:
Jeg har lige i går fået ny iPad, og jeg havde ikke fået slået autokorrektur fra (kors, der er mange indstillinger, der lige skal ordnes, når man skifter - jeg gider f.eks. heller ikke nogen former for lyde, notifikationer og hvad har vi af bimle-bamle :rolleyes:)

Nå, men, der er nu rettet til wok i stedet for sok :wink:

Venligst
Dorthe

2 Synes om

i går entrecote, smørdampede, løgsovs og oceaner af hvidløgssmør…
i dag en lun rø’spætte

I går lavede jeg forloren hare til mig selv og @Helene_C :slight_smile:

I foregårs fik jeg (hånden på hjertet) den bedste carbonara ever, og så var det endda en jeg selv havde lavet :besvimer:

Jeg lavede den på gefühl, men det var absolut ikke sidste gang!

I aften skal jeg have ægge"pandekage" med stegt kylling, stegte champignoner og stegte courgetteskiver rundet af i noget piskefløde - rigtig god slankemad :stuck_out_tongue:

1 Synes om

I disse uger har vi på arbejde besøg af nogle kolleger fra vores fabrik i Thailand og de vil i aften lave mad til mig - det bliver nok noget typisk Isan mad (fra Isan området i Thailand)

:savle: :thailand:

Jeg ELSKER også hjemmelavet carbonara!

Her i huset er det Carbonara a la Lykke for kommer grøntsager i… Fyyy ha da, enhver italiener ville vende sig i graven :hoho:

1 Synes om

Flæskesteg med hele svineriet…så er der nemlig rester til i morgen…mindst…og hjemmelavet nougatis

Forloren hare med triple bacon, hasselback-kartofler, grønne bønner og brun sovs :savle:

Venligst
Dorthe

2 Synes om

Lammeculotte med ovnbagte rodfrugter :slight_smile: