Mad på udstilling

Hvad tager I med til udstillinger af mad?
Spiser I i cafeteriet?
:slight_smile:

Jeg er helt tom for ideer om hvad jeg kan have med på søndag, som ikke behøver være kølet ned og som ikke fylder mega meget. :surrender1:

Vi har gerne lidt frugt med, kiks og slik.
Og sodavand og juice.

Og kildevand til os og kattene.

Vi har altid med hjemmefra.
Til morgen får vi altid franskbrød med ost ect.
Til middag får vi blandet salat for det mest med tun eller kylling evt rejer.
Når de unge er med plejer vi også at have pizza snegle.
Efter middag plejer min mor at have bagt muffins.

Vi plejer at tage morgenmad med og hygger med, når katten og buret er klar. Og som Pia skriver frugt osv. De sidste par gange har der været en billig og god buffet for udstiller, men det har været hos Jyrak. Så er ikke sikker på at der er det i Årslev også.

Pølsebrød f.eks.? :slight_smile:

Men jeg plejer at gå steward, og så får jeg jo maden. Men tidligere der købte jeg nok mest i cafeterierne, eller nogle gange har jeg været heldig med en sød veninde der har bagt til os begge, og så har det typisk været sådan noget som pølsebrød, pizzesnegle, og de der rigtig fyldige grovboller med både skinke og ost osv. i dejen :slight_smile:

[QUOTE=ThildeL;965848]Hvad tager I med til udstillinger af mad?
Spiser I i cafeteriet? [/QUOTE]

Da jeg startede med at udstille slæbte jeg altid mad med, men jeg må indrømme at jeg er blevet magelig på mine “gamle” dage. Nu medbringer jeg kun lidt slik ell. lignende til at holde blodsukkeret oppe sidst på dagen og spiser så ellers i cafeteriet i den grad tingene nu passer til min pengepung. Sker det en sjælden gang at jeg har noget med hjemmefra er det næsten altid fordi lysten er kommet over mig til en hjemmelavet pastasalat som ikke behøver fylde alverden i en plastbeholder og alt efter årstid også godt kan klare sig uden køl til frokosttid.

Årh det lyder godt al det i har :savle:
Tror da jeg vil bede Mike pænt om at lave nogle pizzasnegle til mig :tihi:

Jeg plejer at købe mad på stedet. Det er somme tider godt og somme tider … spiseligt L

Jeg har colaer og som regel noget chokolade med til dagen… det kvikker hurtigt hvis man er ved at g sukkerkold og IKKe kan gå i cafeteriet lige på det tidspunkt :slight_smile:

Lige netop til lørdag har jeg overvejet at lave mig en halloween-bento, mest fordi det er så LÆNGE siden jeg har haft grund til at lave en… men det er så lige om jeg får tid/orker det i morgen aften… nu må vi se :slight_smile:

Hmm… Vi plejer at have boller med pålæg med osv. men det kræver en køletaske. Sådan en har min opdrætter heldigvis, så idag laver jeg grov pastasalat til os med soltørrede tomater, pesto, feta og kylling :slight_smile: Dertil groft brød, gulerods- og agurkestænger, frisk frugt som opdrætter sørger for. Uhm :smiley:
Pizzasnegle, pølsehorn og minipizzaer holder sig ok uden køletaske.

Kød uden køl i en varm hal? Det er da at bede om maveproblemer.

Jeg er helt enig. Kød har max 3 timer uden for køl.

Jeg er helt enig. Kød har max 3 timer uden for køl.

Normalt køber jeg i cafeteriet - det er det eneste tidspunkt, hvor jeg spiser pommesfritter og den slags - men engang imellem tager jeg en bolle eller to med og jeg har altid vand med, som jeg også hælder op til katten :slight_smile:

Et par rugklapper m. ost, frugt ,- bananer, æbler ell. hvad der er lige nu + vand til både katte og mig! Og får jeg lyst til andet, køber jeg i cafeteriet
Cats og Conni

Vi har som regel kun drikkevarer og måske lidt frugt med. Jeg synes, at vi har nok at slæbe på i forvejen :tihi:

Edit, den eneste gang vi er gået sulten fra en udstilling var i Flensborg. Da var maden knap nok spiselig :surrender:

Vi har nogle gange haft pastasalat med med kylling og forskelligt grønt. Man behøver jo ikke en kæmpe køletaske, de fåes også i mindre størrelser, og hvis man så putter et køleelement og kolde sodavand i, så kan maden holde sig frisk længe.

Katteklubben har nogle gange nogen til at lave lækker mad på deres udstillinger til billige penge, men om der er den mulighed i Årslev, det ved jeg ikke.