Mad til killing

Det er så længe siden, at jeg sidst havde en killing, at jeg har glemt, hvor meget de spiser. :tihi:

Jeg synes, at Robin kan æde konstant - mest vådfoder, tørfoder, der står fremme hele tiden, er ikke så interessant.

Han får ikke killingefoder, da jeg har erfaring for, at de alligevel ikke gider æde det.

Skal jeg til at holde lidt igen med vådfoderet - eller skal jeg bare give ham, hvad han kan spise?

Giv du ham bare alt han kan spise, jeg har endnu til gode at se killinger spise mere end de har brug for :slight_smile: Og vær glad for at han gider det vådfoder, det er kun godt for ham.

PS. tillykke med ham :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;817760]Giv du ham bare alt han kan spise, jeg har endnu til gode at se killinger spise mere end de har brug for :slight_smile: Og vær glad for at han gider det vådfoder, det er kun godt for ham.

PS. tillykke med ham :-)[/QUOTE]

Tak Pia :hjerte:

Ja, han er vild med vådfoder - når han har spist sit eget, så skal han lige se, om Nikita skulle have levnet noget. :tihi:

[QUOTE=Eva;817761]Tak Pia :hjerte:

Ja, han er vild med vådfoder - når han har spist sit eget, så skal han lige se, om Nikita skulle have levnet noget. :tihi:[/QUOTE]

Han lyder rigtig dejlig :slight_smile: Helt som mine 6 rødder, der lige har været samtlige 10 fade med vådfoder igennem, for tænk hvis nu de ikke hjalp de voksne med at få dem tømt og skidtet stod der og blev dårligt :wink:

Han er rigtig dejlig - men han er nok lidt ældre end dine rødder :høhø:

Jeg ved ikke, hvor gammel han er, men han er blevet bedømt til at være ca. 5 måneder.

Jeg har selv sat hans fødselsdag til 21. oktober - både Nikita og jeg har nemlig fødselsdag d. 21 :thumbup:

Nej, maden skal da ikke stå og blive dårlig - så er det bedre, at den havner i en missemave, det synes Robin også :smiley:

Killinger skal bare spise så meget de kan - jeg husker ikke, at nogen nogensinde har givet andet råd. Det er først, når han bliver voksen, du skal holde lidt mere øje med ham. :slight_smile:

Tak Finn - det tror jeg han er helt enig med dig i :ok:

Men han har jo tørfoder stående og han spiser da også lidt af det ind imellem - men det er vådkosten, han tigger om :tihi:

[QUOTE=Eva;817846]Tak Finn - det tror jeg han er helt enig med dig i :ok:
Men han har jo tørfoder stående og han spiser da også lidt af det ind imellem - men det er vådkosten, han tigger om :tihi:[/QUOTE]

Og det er jo kun godt, for vådfoder bliver han ikke tyk af - der skal i hvert fald meget til. :ok:

spis løs lille mis :slight_smile: jo mere jo bedre :slight_smile:

Eva, han er blot, som killinger er flest. Mine siger aldrig nej tak til vådfoder, og de tjekker også alle skåle ud for rester, inden de forlader køkkenet :tihi:

Jeg skulle sige fra Robin, at han elsker dig :hjerte:

Han er vist ikke så vild med det, han fik til middag - det blev da ikke spist op og det plejer han ellers :høhø:

Sådan :thumbup:

Han er en rigtig dreng :høhø:

Jeg skulle hilse fra killingebanden og sige, at selvfølgelig skal killinger kun have serveret livretter :tihi:

Jeg kan se stoooor forskel på “svindet” i madskålene efter Ruth ikke er her mere… Margrethe spiser nærmest ingen ting :slight_smile:

[QUOTE=DK Blackangel;818196]Sådan :thumbup:

Han er en rigtig dreng :høhø:

Jeg skulle hilse fra killingebanden og sige, at selvfølgelig skal killinger kun have serveret livretter :tihi:[/QUOTE]

Vådmad plejer at være hans livret - men det kan jo være, at der gemmes lidt til senere :smiley:

Savner hun Ruth - eller har hun altid været småtspisende ?

Min Neo støvsuger også tallerkenerne for vådfoder. Det er utroligt hvad den kat kan tage indenbords :slight_smile:
Han har også taget 500 g på 11 dage.

Jeg har set det flere gange tidligere - mine han-killinger især synes jeg altid har været vildt sultne i vokse-perioden. De spiser meget større mængder end de voksne.
Det tager af spontant, når de ikke længere har behov for så meget brændstof for at vokse. De skal nok selv styre det.

Små killinger spiser HUN KASTRATER :muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::tihi:

[QUOTE=Churchtown;818256]Min Neo støvsuger også tallerkenerne for vådfoder. Det er utroligt hvad den kat kan tage indenbords :slight_smile:
Han har også taget 500 g på 11 dage.

Jeg har set det flere gange tidligere - mine han-killinger især synes jeg altid har været vildt sultne i vokse-perioden. De spiser meget større mængder end de voksne.
Det tager af spontant, når de ikke længere har behov for så meget brændstof for at vokse. De skal nok selv styre det.[/QUOTE]

Ja, jeg synes jo også, at der kan være utrolige mængder mad i den lille mave - men han spiser så åbenbart ikke mere end han har behov for. :høhø:

Det har Nikita heldigvis fundet ud af, at han ikke gør :thumbup:

Han er accepteret - nu er jeg spændt på, om de kommer til at ligge og putte sammen :?