Mad til killing

DEJLIGT at han er accepteret kære Eva :thumbup: Putteriet kommer måske en dag - men det vigtigste var jo i første omgang at Nikita ville finde sig i at dele dig med en anden missebandit :slight_smile:

Og altså… Så kan jeg selvfølgelig kun tilslutte mig at han skal have lov at æde som han har lyst til for ELLERS kan det være han overvejer en bid Nikita :muhaha:

[QUOTE=Eva;818313]Det har Nikita heldigvis fundet ud af, at han ikke gør :thumbup:

Han er accepteret - nu er jeg spændt på, om de kommer til at ligge og putte sammen :?[/QUOTE]

Dejligt at høre, at hun er ved at se hans charme :slight_smile:
Og selvom de ikke når så vidt at putte sammen - så vil de jo stadig have en masse ud af hinanden.

Enig med de andre - killinger skal bare spise, hvad de har lyst til :slight_smile:

Der kan gå lang tid - om nogensinde - før de putter. Men jeg synes det er dejlig hurtigt Nikita har accepteret ham :ok:

Tak Marianne, Lone og Vivi

Det er jo 1 uge siden her i aften, at han flyttede ind, så jeg synes også, at det er gået hurtigt - og også smertefrit, for der har ingen kampe været :ok:

Nej, det er ikke sikkert, de nogensinde kommer til at putte, men det gjorde Ferina og Nikita jo heller ikke.

Men jeg synes da, at der er kommet lidt mere liv i Nikita efter Robin er flyttet ind - bl.a. når han leger med noget, så skal hun jo lige se, hvad han har gang i :høhø:

Dejlig læsning

Tak Brita - jeg er jo lettet over, at det gik godt :thumbup: