Madeleine...charmetrold

Tak :slight_smile:

Hvor er hun smuk, den lille engel :engel2: og helt så foretagsom som onkel Kalle er hun vel ikke (endnu) :muhaha:

Tak…nej nej, hun er vand ved siden af Kalle :tihi:

Hahahaha! Hun ved det tydeligvis også godt selv, den lille lækkermås :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;731796]Hahahaha! Hun ved det tydeligvis også godt selv, den lille lækkermås :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

:hjertetildig:Smukke pige…

Tak :slight_smile:

Nuurh sikke en smuk tøs hun ligner en der er fuld af spilopper:hjerte::høhø:

Tak :)…ja, det er hun også :høhø:

Yndig - og sikke nogle spændende farver.

Tak :slight_smile: ja, det var også p.g.a farverne at det var hende som skulle blive hjemme…selvom man jo ikke skal vælge efter dem, men jeg havde ikke en i lige den farve :tihi:

Kære Lisbeth.

:wow:
:wow:
og atter

:wow:

Hvor er hun kær, - hun er lige til at forelske sig helt og aldeles i.

[QUOTE=Jane K;731879]Kære Lisbeth.

:wow:
:wow:
og atter

:wow:

Hvor er hun kær, - hun er lige til at forelske sig helt og aldeles i.[/QUOTE]

Madeleine og jeg takker :slight_smile:

From?! Nej, ikke med det blik hun har på sidste billede!! :smiley:

Smuk ung pige, glæder mig til at se flere billeder af hende :hjerte: Kan rigtig godt lide det meget creme

From?! Nej, ikke med det blik hun har på sidste billede!! :smiley:

Smuk ung pige, glæder mig til at se flere billeder af hende :hjerte: Kan rigtig godt lide det meget creme

Hvor er det heldigt du hurtig meldte ud hun var en beholder… For ellers måtte der have flyttet en coon ind her - hun er for mig en af de smukkeste tortie jeg længe har set

MVH
Gitte

Nårh hvor er hun sød! Helt bestemt en lille engel!

[QUOTE=Eife;732021]From?! Nej, ikke med det blik hun har på sidste billede!! :smiley:

Smuk ung pige, glæder mig til at se flere billeder af hende :hjerte: Kan rigtig godt lide det meget creme[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

[QUOTE=GitteS;732069]Hvor er det heldigt du hurtig meldte ud hun var en beholder… For ellers måtte der have flyttet en coon ind her - hun er for mig en af de smukkeste tortie jeg længe har set

MVH
Gitte[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Tak :)…ja, helt sikkert :engel2: