Maden i april

Meatza – kød pizza med tomat sovs og mozzarella og feta toppet med grønsagerne fra igår og dertil tomat salat.

Og så blev det alligevel kalkun stroganoff - pulveret viste sig at være OST fyføj da! og det har jeg slæbt hjem fra Prag og holdt flyttedag med!!! Og fandt jo først ud af det da det var rørt i fløden… ævæv men kødet blev da reddet og skåret i strimler… hold da op hvor der er stroganoff til mange dage af sådan et kalkunbryst

nye smørdampede babykartofler, smørdampede asparges og skinke medaljoner

Hel camembert stukket med hvidløg og bagt i ovnen. Hertil godt brød :slight_smile:

Når der nogen der spist det småkød jeg glemte at ligge i ovnen til optøning :argh:
Så i aften giver det bare squash spaghetti blandet med lidt nudler og pølser og en salat-

Mad har jeg ingen ide om… men masser af vin!!! Eller andet alkoholosk, der kansikre at jeg faar en chance for st sove i nat…

styrtet toilet

en gang pasta carbonara giver jeg mig i kast med her lige om snart :smiley:

Vegetarwok med ris og champignon.

Rugbrød med sild, æg, karrysalat, spegepølse og leverpostej.

Steff houlberg færdigret:)

???

Mon ikke der er tale om en pæn omskrivning af, hvad vi andre mindre velopdragne vil kalde Væltet Lokum? :tihi:
Kaldes også for Tøm Køleskabet af de virkelig fintfølende :slight_smile:

Sejr har lavet en lækker wok ret

Kødsauce med cocktailpølser og macaroni.

Ris og grønsager med soja medaljer.

Mad i lufthavnen, ikke noget at skrive hjem om :smiley:

skulle have rester fra i går…

men endte med at smide lidt kalkun i tern i på en pande sammen med bacontern… i en gryde kogte jeg lidt pasta. Så ryg den kogte pasta på panden med det stegte kalkun og bacon.
Til sidste “tabte” jeg lidt fløde hen over det på panden og vendte rundt et par minutter…

muuuums! :smiley: og så er der også til frokost i morgen :smiley: (elsker at have aftensmads-rester med på madpakke! Det er SÅ nemt! :smiley: )

Sejr laver fyldt peberfrugt dertil salat .

Det bliver til oksehakkebøffer med fetacreme m chilli og soltørrede tomater og lidt rucculasalat m dressing af balsamico og olivenolie.

Mos af kartofler og gulerødder og dertil en rigtig god medister fra Brugsen i Galten. PY, jeg har vist spist for meget. Misserne har fået LUX, AD og senere iaften når skumringen sætter ind bliver løbegårde og haven paneret med kyller

Eftersom Claus kom tideligt hjem(:D) bliver det til tykstegsbøffer med fritter og steaksovs :slight_smile: