Madforslag søges til næste uge

[QUOTE=Diana F;1018664]Fordi jeg var blevet ahem lidt for ‘omfangsrig’. :wink:
Og jeg ved, det virker - har kørt denne ‘diæt’ før. Jeg har smidt 8 kilo nu. :slight_smile: Og hvis der ryger 3 mere klager jeg ikke. :wink:
Jeg er nu ikke totalt fanatisk, men hvis man undgår brød, pasta, ris og kartofler størstedelen af ugens dage, så ryger vægten altså ned. Og det selvom jeg både æder mayonnaise, fløde i sovs, smør, fede oste osv. :slight_smile:
Og jeg er på ingen måde sulten - man skal bare sørge for at få godt med kød og lidt fedt, så fungerer det strålende. :)[/QUOTE]

Aha! Jeg har tabt mig helt pænt ved at spise mindre portioner. Jeg er startet med at “portionsanrette” i køkkenet, det virker fint, at der ikmke står et fad med “mere” for snuden af mig. Og så generelt mindre portioner osse :slight_smile:

Jeg har faktisk meget mindre appetit nu efter at ha’ gjort det i en periode. De “dynger” jeg plejede at kunne spise… dem kan jeg max spise halvdelen af nu :smiley: (det er lidt træls hvis man er ude og spise og det er buffet L Maven bli’r mæt LÆNGE før øjnene GG)

Uhm ja, spidskål. :savle:
Det er også vildt lækkert lige at lynstege på en pande, hvor man lige har stegt sit kød, så det får lidt af kødsnasket på sig. :høhø: