Mælkebaren og lodden mave

Missebarnet er meget lodden og langhåret på maven.

Kan små nyfødte mislinger godt finde vej ind til mælkebaren gennem sådan en urskov eller skal Missebarnet plysses lidt på maven inden de skal til?

De kan godt finde vej, men det kan kage sammen omkring patterne så de pludselig er for korte og så får babierne ikke mad. Jeg gør normalt ingen ting, med mindre det kager sammen.

OT - Er Missebarnet kattens navn, eller bare noget i kalder den :?

Hun hedder Minorlynx Hailey på stamtavlen, vi kalder hende Missebarnet eller Bisse.
Missebarnet når vi omtaler hende, og Bisse når vi snakker med hende.

Hihi… Det sjovt at Missebarnet skal have missebørn :smiley:

Det må blive til Missebarnsbørn :tihi:

Øh - hvad mon det så er i ental?
Et Missebarnsbarn? :høhø::høhø:

Missebarnslinger :slight_smile:

Næh nej…det hedder Missebarnsmislinger :wehuu:

Det er et godt forslag :stuck_out_tongue:

Den betegnelse kan jeg god lide :thumbup:

Jeg trimmer gerne mine hunkatte lidt inden fødsel - på bagben/rumpen og lidt på maven omkring dievorter. Ikke sådan helt kort - men bare lige for at gøre det hele nemmere.

Ved selve fødselen er det godt med lidt kortere pels ‘bagtil’ - så kan hunkat hurtigere gøre sig ren og pæn igen - og det vil de rigtige gerne have når fødslen er overstået.

[quote=Musashi;346665]Jeg trimmer gerne mine hunkatte lidt inden fødsel - på bagben/rumpen og lidt på maven omkring dievorter. Ikke sådan helt kort - men bare lige for at gøre det hele nemmere.

Ved selve fødselen er det godt med lidt kortere pels ‘bagtil’ - så kan hunkat hurtigere gøre sig ren og pæn igen - og det vil de rigtige gerne have når fødslen er overstået.[/quote]

Det lyder som et godt råd, det vil vi gøre når tiden nærmer sig.

Missebarnet er meget pertentlig mht at være ren og pæn, så det vil hun sikkert sætte pris på - hun er jo en prinsesse :slight_smile: