Mænd der hader kvinder

Så fik jeg taget mig sammen og så filmen i biffen i går - JESUS CHRIST !

Det er en af de værste og bedste film jeg har set til dato!

Jeg gad oprindelig ikke, for tænkte, at når MIN MOAR læser bøgerne, så er den nok ala Holst eller Aamund :tihi: Derfor blev jeg virkelig overrumplet over dens plot, råhed og total fede hacker-tøs!

Jeg har hermed fået et helt nyt syn på min MOARs litteratur!

MVH King-fanen:ups: som var total bange for at gå ind i sin lade og tænde lys i nat, da hun kom hjem! Og som overvejede om det var godt at blive boende på Lars Ts marker! :tihi:

Ja det var en god film

Jeg har ikke selv læst bogen, men overvejer da om man skal gå igang med de tre i serien efter at have set filmen

Heldige dig, jeg gad godt se den, har jo læst den.

Det er en hammergod film:rock:

Jeg har læst alle Stieg Larsons bøger, og da jeg hørte at de ville lave filmen tænkte jeg “Den vil jeg ikke se, for en film plejer ikke at være lige så god dom bogen”
Men jeg var inde og se filmen for et par uger siden, og jeg var meget positivt overrasket.:rock:
De 2½ time gik rigtig hurtigt, og den var bare så godt lavet. Personerne var meget tæt på dem jeg havde dannet i mit hoved da jeg læste bøgerne.
De to sidste bøger bliver lavet som miniserier til TV. Dem ser jeg frem til at se også:rock:

[quote=louiseogbuster;164473]
De to sidste bøger bliver lavet som miniserier til TV. Dem ser jeg frem til at se også:rock:[/quote]

Det er besluttet, at de to sidste bøger i den populære Millenniumtrilogi også bliver til biograffilm. :thumbup::thumbup:

Se dette link: Flere Stieg Larsson-film på vej | BT Kendte - www.bt.dk

[quote=Mie;164483]Det er besluttet, at de to sidste bøger i den populære Millenniumtrilogi også bliver til biograffilm. :thumbup::thumbup:

Se dette link: http://www.bt.dk/article/20090320/underholdning/903200361/[/quote]

Tusind tak for oplysningen. Det var jeg slet ikke klar over.

Jeg var vild med filmen som både var barsk, fascinerende og feministisk.

SUPER FED!!!

Skal klart læse bøgerne!

jeg ELSKER både bøgerne og filmen…

glæder mig helt vildt til de næste 2 kommer i august og september