Mænd er mere syge

så er det endelig og langt om længe videnskabeligt bevist, vi mænd er meget mere syge end kvinder, så det er helt naturligt at vi ynker og tror vi er døden nær hver gang vi er syge.
så kære kvinder, fremover når jeres mænd er syge skal i pleje og passe dem rigtig godt

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1692553.ece

Det kunne jo være, at kvinder går mere op i deres helbred end mænd.

Så hvorfor skal I have særlig pleje :tihi:
Når det er selvforskyldt. :tihi:

Jeg har aldrig fattet hvorfor mænd skal passes og plejes når de er syge, det er kvinderne ikke blevet.
Nå men jeg har heldigvis ikke sådan noget ynk at høre på.

Det kan da godt være, at mænd er mere syge end kvinder,
men hvorfor skal de klynke SÅ meget, det gør kvinder da ikke :fin:

[quote=Charlotte Oeh.;357065]Det kan da godt være, at mænd er mere syge end kvinder,
men hvorfor skal de klynke SÅ meget, det gør kvinder da ikke :fin:[/quote]

:tihi: Ja og godt at det ikke er mænd som skal føde børn.
Så havde vi alle været enebørn-LOL

Synes da ellers det ville have været en fin fordeling, hvis mænd skulle stå for det arbejde også. Jeg gider sgu ikke, når mændene bare kan få lov at stå for det sjove… Og så kan kvinderne få lov til at ligne en hval og holde sig fra alt det sjove i ni måneder… eller ikke… :høhø:

[quote=Coon Danica;357071]:tihi: Ja og godt at det ikke er mænd som skal føde børn.
Så havde vi alle været enebørn-LOL[/quote]

Det kan nok være, at barselsgangen ville se lidt anderledes ud :høhø: :klapper:
…og sikken et klynkeri. Måske der ville åbne sig et marked for sutter i
voksenstørrelse

:ferie:

Ynk, ynk, ynk :slight_smile: Gad vide, om jeg i virkeligheden er kvinde, så lidt som jeg er syg. Hvis jeg skulle ringe og melde mig syg en dag, ville jeg bare få at vide: “Ja, den er go’ med dig, Flemming! Telefonfis! Vi ses om 10 minutter :-D”

/Flemming

Jeg synes det er interesandt at det kun er mænd der har kommenteret på artiklen og at de alle mener at kvinder tuder og vræler og brokker og klynker så meget til hverdag at det kun er fordi man ikke kan mærke forskel i brok-niveauet.

Jeg undres. Enten har de nogle meget enestående kvinder i deres liv - eller også kunne DETTE være grunden til at de endnu er single

[quote=Charlotte Oeh.;357105]Det kan nok være, at barselsgangen ville se lidt anderledes ud :høhø: :klapper:
…og sikken et klynkeri. Måske der ville åbne sig et marked for sutter i
voksenstørrelse

:ferie:[/quote]

Kvinder klynker sgu også… Alt andet er da indbildning :høhø:

jamen grunden til at vi mænd klynker og jamre os så meget er jo netop pga af vi er meget meget sygere end kvinder er.
det er det mgl kromoson hos os mænd der gør at vi er meget mere syge:høhø:

og som jeg lige læser det er der vist et par stk her der har taget mit indlæg meget alvorligt, det er lavet som en ren joke intet andet

[quote=Johnny;357114]jamen grunden til at vi mænd klynker og jamre os så meget er jo netop pga af vi er meget meget sygere end kvinder er.
det er det mgl kromoson hos os mænd der gør at vi er meget mere syge:høhø:

og som jeg lige læser det er der vist et par stk her der har taget mit indlæg meget alvorligt, det er lavet som en ren joke intet andet[/quote]

Hehe, jamen jeg tror altså at kvinder er lige så store “klynkere” når det kommer til sygdom og andet i samme dur. Ja, min kæreste er da sølle når han er syg, men det er jeg da også. Hvis man kan få den anden til at tage opvasken fordi man har det “ringe” er det da fint :wink: Synes ikke mænd er værre når det kommer til sygdom og smerte, end kvinder er. Og jeg har da set både mænd og kvinder med væmmelige sygdomme, så tror ikke på mænd generalt er mere klynkende. Men i nogle tilfælde er mænd faktisk mere syge, fordi de er dårligere til at tage vare på sig selv, men det er en anden sag… :frowning:

[quote=Johnny;357114]jamen grunden til at vi mænd klynker og jamre os så meget er jo netop pga af vi er meget meget sygere end kvinder er.
det er det mgl kromoson hos os mænd der gør at vi er meget mere syge:høhø:

og som jeg lige læser det er der vist et par stk her der har taget mit indlæg meget alvorligt, det er lavet som en ren joke intet andet[/quote]

Hvis du mener mig så tror jeg vi taler forbi hinanden - jeg taler om de mænd der har kommenteret på artiklen - ikke herinde, men på siden

[quote=Johnny;357032]så er det endelig og langt om længe videnskabeligt bevist, vi mænd er meget mere syge end kvinder, så det er helt naturligt at vi ynker og tror vi er døden nær hver gang vi er syge.
så kære kvinder, fremover når jeres mænd er syge skal i pleje og passe dem rigtig godt

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1692553.ece[/quote]

Alså Johnny nu skriver du at vi fremover skal pleje og passe vores mænd når de er syge. Betyder det så at jeg fremover kun skal gøre det når han er syg. Jubiiiiiiiiiiii :wehu::wehu::wehu:

[quote=Johnny;357032]så er det endelig og langt om længe videnskabeligt bevist, vi mænd er meget mere syge end kvinder, så det er helt naturligt at vi ynker og tror vi er døden nær hver gang vi er syge.
så kære kvinder, fremover når jeres mænd er syge skal i pleje og passe dem rigtig godt

http://fpn.dk/liv/krop_valvare/article1692553.ece[/quote]

Selvfølgelig er de da mere syge end kvinder :høhø: og selvfølgelig skal de plejes og passes, de dejlige mænd, for hvad skulle vi da gøre uden dem :thumbup:

Det svage køn - hermed videnskabeligt bevist :slight_smile:

[quote=Flemming;357106]Ynk, ynk, ynk :slight_smile: Gad vide, om jeg i virkeligheden er kvinde, så lidt som jeg er syg. Hvis jeg skulle ringe og melde mig syg en dag, ville jeg bare få at vide: “Ja, den er go’ med dig, Flemming! Telefonfis! Vi ses om 10 minutter :-D”

/Flemming[/quote]

Jeg ved godt, at du går under dæknavnet Flemming herinde.:hjerte:

I virkeligheden er du Kris fra chokoladefabrikken…:høhø: