Mærkelig kat?

Snickers missen på lige et par dage over 6 måneder er mærkelig!!!

  • han hopper aldrig op i vinduskarmen.
  • hopper ikke på reoler og skabe.
  • bruger slet ikke det fine hyldesystem op til en hængekøje under loftet.
    han er på gulvet, i sofaen, sengen, på spisebordet da der er der han får mad så Granderen ikke æder det og på EN hylde i sit kradsetræ.
    udenfor kravler han frisk på rækværk og i træer, men inde nææææ nej, der bliver han tæt på jorden…:dokdok:

Nogle hopper først lidt senere - jeg har en killing her på ca 6 mdr, der først nu har fundet ud af at han kan hoppe op i vindueskarmen. Det synes jeg er meget normalt herhjemme - de skal nok lære de narrestreger af de andre med tiden :slight_smile: Fx at gå på bordet af tante Tara :slight_smile:

Han ligger dog i øverste køje fra dag et :slight_smile:

[QUOTE=Gittemus;1226760]Snickers missen på lige et par dage over 6 måneder er mærkelig!!!

  • han hopper aldrig op i vinduskarmen.
  • hopper ikke på reoler og skabe.
  • bruger slet ikke det fine hyldesystem op til en hængekøje under loftet.
    han er på gulvet, i sofaen, sengen, på spisebordet da der er der han får mad så Granderen ikke æder det og på EN hylde i sit kradsetræ.
    udenfor kravler han frisk på rækværk og i træer, men inde nææææ nej, der bliver han tæt på jorden…:dokdok:[/QUOTE]

Hopper eller kravler han kun udenfor? Selvfølgelig gør nogen noget senere end andre, men end kat pået halvt år burde nu da holde fræs op og ned af kradsetræet. Det med at han åbenbart kan mere udenfor er lidt beroligende, for ellers så ville jeg være alvorligt bekymret for hans bagparti :slight_smile:

ingen problemer udenfor, og når. Han hopper indenfor ingen problemer og tager da også spadser anfalds ture rundt i huset, rundt på gulvet, op i sofa og klatre træ. Nu har han jo også været en sløj killing det meste af sit liv, men behandlingen for Triccomonas pt giver ham klart mere energi :slight_smile:

Da jeg boede på landet holdt mine tre huskatte sig også mest i gulvhøjde indenfor. :slight_smile: De fik nok klatret rigeligt udenfor og ovre i staldene. :slight_smile:

Ja, så får han nok bare mest afløb udenfor :slight_smile:

Godt at høre, at behandlingen hjælper ham :ok:

Haha Skrumle kan LIGE akkurat hoppe op på et bord. tror han selv. Og helst med en stol som mellemstation. Når han altså ikke flyver gennem lokalet efter sin piberenser, for så glemmer han at tyngdekraften overhovedet eksisterer :wink: