Mærkelige madvaner

Pizza med bearnaisesovs [bigloony] MUMS det er GUF

Min far er klammerten over alle:

Franskbrød med smør, ost, remoulade banan og asier!! <— det er vitterligt sandt!!

Jeg selv er ekset med:

  • rugbrød med nye kartofler, en god skærespegepølse, remoulade, ristede løg og agurk/asier/syltedeagurker ovenpå. GUF!!!

  • franskbrød med flødeboller på

Og af een eller anden årsag er de gule vingummier i matadormixen KUN gode sammen med en lakrids!

Mind mig om aldrig at sige ja tak, til at spise hos nogen af jer :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Åhhh jeg ville da ellers gerne servere lidt lækkert for dig, hvis din vej faldt forbi GG

Min mand har lært mine unger at mariekiks med chokoglasur er noget af det bedste i verde, og til trods for min meget søde tand, så bliver det sgi for meget for mig. -høhø

PRV, NU har jeg også en klaaaam madvane. Det er dog ikke mig den handler om, men min gemal.
Han spiser mariekiks med smør OG rejer på -what -mai -brækkesig
De søde kikls og så rejer…føj det lugter, så når han laver sit stunt, går jeg. Til gengæld er han SÅ populær OG omsværmet af misserne, så han skal kæmpe for hver enkelt lillebitte reje -høhø

Jeg spise tunfisk salat med banan og rosiner og med en cremefraiche dressing med dild som er hjemmelavet

Min mand spiser mayonnaise under alt… rør til gengæld ikke smør

Jeg elsker vanilie is med popcorn i -høhø

Og franskbrød med smør på, så nutella, så banan og flødeskum -høhø

is med popcorn er gylden - helt enig .- sødt og salt… meeeeeeen da jeg var gravid syntes jeg også der skulle syltede agurker ned i blandingen - masser af syltede agurker

da jeg boede hjemme hos familien som teenager - der snuppede jeg hundenes hundekiks (i ved de der søde små kødbeneformede nogen) og knækkede dem over min yoghurt sammen med nødder og caramelsovs… det var dejligt… :smiley:

idag er jeg perfid nok til at blande tun, bacon og den der smelteost man bruger til nachos-chips og bruge som kold pastasovs til mine kogte skruer

Birthe din blanding af tun, rosiner, banan og dild - den tager præmien i listen… det MÅ bare prøves… ingen tvivl der :smiley:

Mælk og osterejer… Man fylder munden med mælk, løfter hovedet og propper osterejer ind. Så mange der kan være. Det er bare godt… -høhø

Okay nu står jeg altså også af -uh

Men rart at vide der er folk som kan gøre mere mærkelige ting end mig -høhø -høhø

Godt nok nogle vilde madvaner nogle af jer har -uha

Ja Annette, vingummi og lakrids, DET hører bare sammen -thumbs
Eller Champagnebrus/Filur og lakrids, helst salmiakstænger -thumbs

I min mors familie er en af julespecialiteterne sønderjysk hvidkål med kanelsukker…
Sønderjysk hvidkål består af kogt hvidkål, der har været gennem kødhakkeren, og så kogt op med fløde og smør.

Mange rynker på brynene når de hører det.
Jeg har ført traditionen lidt videre, og kommer også kanelsukker på grønlangkål (Hvis jeg overhovedet spiser grønlangkål, kanelsukkeret gør det bare en anelse mindre uspiseligt)

Louise

Piratos og rødvin - prøv det sammen … uhmmmm!

Jeg blander lidt rødkåk i frikadellefarsen… De bliver rigtig friske og saftoge. Så slipper man for at komme det ovenpå…

  • Blander til tider også ost i. Nam nam… -love

i er altså ikke friske, adder badder sir jeg bare

Vi burde næsten lave en eksperimenterende mad-dag ud af det [smilie=hate-tunz.gif] Kunne da være sjovt! :slight_smile:

Så tager jeg bare osterejer og mælk med…

Forresten smager det godt at smøre pikantost på buggles eller saltskruer. Bedre end dip.

Den havde jeg lige glemt… Vi bruger rejeost og skraber på Buggles… Mummmms.

Elly… Ja det er bare godt. Så er det jo godt Kims har lavet tykke chips, der ikke knækker i osten. -thumbs

I Sverige kan man forresten købe flutes med salat, kartoffelsalat og små frikadeller i. Det er heller ikke noget man skal kimse af…

  • Måske sku vi lave en tråd med… Hvilket tøj går du i hjemme, når du ikke venter gæster. Gad vide om den også ville udvikle sig. Her er det nattøj konstant eller badedragt og fiskevest. Hi hi… Det er nu rart at være lidt anderledes.

:stuck_out_tongue:
Ja Lonnie.
Det er dælme godt de ikke knækker så nemt for ivrig kan jeg godt blive når jeg har posen i den ene hånd og rejeost bøtten i den anden hånd. Mummmms det er godt.

Har kommenteret min påklædning i den anden tråd… Pinligt måske mere end lige ens mærkelige madvaner… G Men ikke sjofelt!!!