Magic og nullerputsengen

Jeg - eller rettere misserne - var jo så heldige, at der helt uventet fulgte en nullerputseng med, da jeg fik Asani. Den blev godt nok i første omgang pakket væk, fordi de lige havde fået Pet Fun-træet også, men nu er den taget frem, og Magic har bare sagt HAPS!

Det var da vist godt at du fik den frem for den ser da ud til at være et hit.:smiley:
Den er rigtig flot :smiley:

Nurh der bliver da godt nok råhygget :hjerte:

Lykken er en varm Nullerput!! :hjerte::hjerte:

Han er da lige så god til at sove som Sander, kan jeg se :smiley:

Den er da helt perfekt til ham, den skønne dreng :hjerte::hjerte:

[QUOTE=Temple Bar;599399]Han er da lige så god til at sove som Sander, kan jeg se :smiley:

Den er da helt perfekt til ham, den skønne dreng :hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Magic kunne helt klart være en kandidat til jeres lille konkurrence, hvis han havde været burmeser. Ovenstående er så langt fra de mest mærkværdige stillinger, han har indtaget, når han sov :slight_smile:

:tihi: Magic din skøre kat… Sådan kan du da ikke sove… :tihi:

Men hold da op hvor han hygger :wehuu:

Allerede nu bør du overveje en større model, han kan jo slet ikke være der … :venter:
Sådan kan det gå, når man gemmer tingene for længe :tihi:

Hvor ER han fin i sin nullerputseng :juhu:
Stoffet er faktisk fra den anden side af Atlanten for det er noget Susanne W. har taget hjem til mig og doneret mine hittemisser, så der kom gode penge ind på kontoen :thumbup:
Den er SÅ blød OG puttelig at man KUN kan sove 5 kvarter i timen i den og DÈT er noget vore mis er gode til]

[QUOTE=kamikaze;599433]Hvor ER han fin i sin nullerputseng :juhu:
Stoffet er faktisk fra den anden side af Atlanten for det er noget Susanne W. har taget hjem til mig og doneret mine hittemisser, så der kom gode penge ind på kontoen :thumbup:
Den er SÅ blød OG puttelig at man KUN kan sove 5 kvarter i timen i den og DÈT er noget vore mis er gode til][/QUOTE]

Ja, det er meget lækkert :ok: Men heldigvis kan Magic ikke læse, for der står: “Forget Princes - I’m going for Queen” på stoffet :høhø:

Jeg tror, Magic har godkendt den. Flot stof, der giver fin kontrast til en sort kat. :slight_smile:

Hej Magic,

Vil du være min kæreste?
Jeg synes du er så flot. :hjertekat:
Og der er da også lige plads til mig i din fine seng.

  • Potedask og næsekys fra Tenshi. :pote: :hjerte:

Ingrid, tror du ikke at de skal have en nullerput hver? :stuck_out_tongue:

En anden tekst på stoffet lyder:
I’m not fat, I’m floffy…eller noget lign.

De andre to har ikke vist så meget interesse for den - men de har selvfølgelig heller ikke rigtig fået lov :høhø: Nu må vi se, om Brita har noget spændende med til Haderslev i næste måned, for så kunne det jo godt være…