Magic på gelænderet

Magic har fundet en helt ny måde at udfordre sin mors nervesystem på. Heldigvis er han på den rette side af nettet denne gang.

//youtu.be/mvuCWusRAcc

Der trak jeg så ikke vejret i ca. 10 sek.
Pyhaaa, kan godt forstå hvis dit nervesystem bliver udfordret!! :uha:

Jeg nåede også lige at hyperventilerer da jeg så billedet. Det ligner som om han ER på den forkerte side, nemlig

Åh, det mine øjne driller også, det ligner helt at han står på den anden side. Hvor ER det godt at han er på rette “spor”. :slight_smile:

Fy - skamme, slemme dreng :nix:

Du bliver nødt til at lave en hylde, de kan sidde og nyde udsigten fra. :slight_smile:

[QUOTE=Sannela;857819]Der trak jeg så ikke vejret i ca. 10 sek.
Pyhaaa, kan godt forstå hvis dit nervesystem bliver udfordret!! :uha:[/QUOTE]

Ja, og han har besluttet sig for, at han skal derop, ligegyldigt hvad jeg mener :venter: Så nu er nettet blevet tjekket for 517. gang, og jeg har sat endnu flere strips på, så der BURDE ikke kunne ske noget.

Det gør det nemlig, fordi han kan komme bagom stangen - og inde fra stuen kan jeg heller ikke se, om han er på den rigtige side. Dog var jeg helt sikker lige i dette tilfælde :slight_smile:

Tro mig, hvis han havde været på den forkerte side af nettet, havde jeg været i færd med at gå i panik og ikke med at filme :høhø:

Måske det hjælper, hvis jeg siger til ham, at du siger det :lys-ide:

Du rammer helt rigtigt her, for det er jo derfor, han - og i øvrigt også Asani - skal derop at balancere. For at se ud i haven. Jeg ved bare ikke rigtigt, hvordan jeg skal gøre det. Jeg er jo ikke noget gør-det-selv-geni. Faktisk har jeg hele tiden forestillet mig hylder, der kunne hænges op lige som en altankasse. Men sådan nogle skal jo også konstrueres, og det kan jeg ikke lige overskue. Måske skulle jeg prøve at finde tid til en tur i byggemarkedet for at blive inspireret :slight_smile:

Sikke slem, men dejlig :iloveyou:

Uha :uha:

hvad med sådan nogle beslag som altan kasserne skal sidde i og så et brædt?

Ja, og det er et problem. For han er selvfølgelig umulig at stå for :hjerte:

Nemlig! :høhø:

Det var faktisk noget i den stil, jeg selv havde forestillet mig. Hvor kan man få sådan nogle beslag, vil I tro? Jeg har nemlig gået og kigget lidt i et par byggemarkeder, fx, hvor jeg ikke rigtig syntes, jeg kunne finde noget brugbart.

http://www.guloggratis.dk/ude/haven/altan/annonce/15308881-3-altankasser-og-beslag?bigimages=1#images

http://www.multikoeb.dk/altankasser-zink-436/altankasseboejler-justerbar-galvaniseret-2-stk-p2389

Ja - og den type har den fordel, at man bare kan undlade den skrå kant foran, som holder på altankassen. I stedet skrues hylden fast i den vandrette. :slight_smile:

Tusind tak, Elisabeth. De ser rigtig fine og justerbare ud. Men jeg føler mig en smule tåbelig for ikke selv at have tænkt på at søge på nettet :høhø:

Man kan desværre ikke se videoen mere :frowning: “Indlejring er deaktiveret efter anmodning” står der.

Kan du heller ikke se den, hvis du klikker på “Se på YouTube”?

Nej, linket gør ikke andet end at jeg skal tillade pop-up vinduer og selvom jeg så gør det, så sker der ikke rigtigt noget :frowning:

Underligt, men du kan også finde den på Ingrids kanal.

Jo, men det ville immervæk være lettere, hvis videoer, der linkes til fra Kattegale, rent faktisk kan ses på Kattegale i stedet for, at man skal lede efter dem andre steder :slight_smile: