Magic tættere på Chili

Selv om Chili kun er en lille, uskyldig killing :engel:, så er det ikke verdens mest
ukomplicerede sammenføring, vi har gang i her i huset. De “gamle” er stadig
skeptiske, og især Magic kan blive helt hysterisk på den lille, særligt hvis hun
kommer i nærheden af hans mad.

Men nu lader det til, at lige netop de to er ved at finde hinanden via legetunnelen.
Chili fik den moslet ned af hylden i går, og så lod jeg den ligge. Hun synes
selvfølgelig, den er fantastisk, og hun fandt hurtigt ud af, at det aller sjoveste er at
kaste sig ud i et af de små “ærmer”.

Så lå hun der med kun hovedet ude, og det blev for fristende for Magic, der hoppede
på hende, forsvarsløs som hun var, og bed hende i halsen. Jeg tror ikke, han var
hårdere ved hende, end katte nu engang er, når de slåsleger, men hun pev lidt til
sidst, og så slap han også.

Her til morgen har de været i gang igen, og sørme om Magic ikke så sit snit til på et
tidspunkt at give hende et lille slik på hovedet. Lille, forsigtigt yeah :thumbup:

De tumlede rundt et stykke tid, og lige for lidt siden tror jeg, at Magic kaldte på
hende for at få hende til at lege mere :uha: Hun overvejede et øjeblik, og så kom
hun spurtende efter ham. Af sted gik det ind i soveværelset. Lidt efter fortsatte de
begge ind i stuen. Nu er de gået ud på altanen for at køle lidt af, tror jeg.

Men jeg må jo hellere lade legetunnelen ligge fremme :slight_smile:

Asani var i øvrigt klar til at spise af samme skål som Chili her til morgen - og havde
gjort det, hvis skålen havde været stor nok til, at de begge kunne komme til. Så lidt
fremskridt er der da hos de andre også. Bassen er i øvrigt heller ikke nær så
afvisende, som Magic har været. Han hvæser af den lille, hvis hun kommer for tæt
på, men han er ikke på nogen måde hysterisk eller truende. Hun får bare at vide,
hun skal holde afstand. Og Bassen er begyndt at komme ind i sengen om morgen
og få nus igen, også selv om hun er der.

Det lyder da absolut som fremgang :slight_smile:

Herhjemme er vi ved at nå frem til at Thane formentlig ikke dør, hvis bare han holder rigtig god afstand til det coonædende monster, som en perserkilling jo er…
Resten af Banden har forlængst accepteret ham den lille blå hybelkanin :slight_smile: selv om vi alle udmærket godt kan se, at Ting i hvert fald aldeles overhovedet slet ikke leger spor med ham :smiley:

:juhu: Dejligt, hvis Magic endelig har fået den legekammerat du længe har ønsket dig til ham.

Mon ikke de alle med tiden indser, at Chili ikke er så farlig, som de tror :tihi:

Dejligt at der er små fremskridt at spore :slight_smile: de skal nok ende med at blive glade for den lille smuksak :love2:

Prøv at spille ‘‘Black magic woman’’ for Magic, så kan det være at han fatter det … at hun er hans :cool2:

Jeg synes da bestemt det lyder som om de to er ved at finde hinanden :hjerte::hjerte:.

Det ville være rigtig dejligt snart at kunne læse, at Magic og Chili er blevet bedste venner. Og det gør jo ikke noget at de andre to også kan li’ hende.

Jeg :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at det fortsætter med fremskridtene :).

Det lyder da som om det går den rigtige vej, stille og roligt, dejjligt! :slight_smile:

men mangler der ik ligesom noget i dit indlæg???..Billeder!!! :tihi:

Det var da en dejlig opdatering at starte med at læse :slight_smile:

Sikke da en forsigtig positiv opdatering Ingrid… :kryds:'er for at det fortsætter i god stil hjemme hos dig/jer :hjerte:

God opdatering. Det er de små daglige fremskridt, der tæller. :thumbup:

Det lyder da som om, de er på vej til at blive gode venner…:slight_smile:

Dejlig opdatering Ingrid, men jeg siger som andre, hvor er billederne henne? :wink:

Nu har jeg endelig fået købt batterier til mit kamera. Nu skal jeg bare lige have dem sat i også :høhø:

Dejligt at det går fremad :slight_smile: