Maibrit har passeret 1000 indlæg

Hjælp med at finde det perfekte tilnavn.

Om sig selv skriver hun:

Hvilken race eller racer har du?
Huskat, Maine Coon, Sphynx
Hvor mange katte har du?
3
Når jeg ikke er kattegal:
Jeg er studerende ved Syddansk Universitet i Kolding, hvor jeg læser en BA i “designkultur og økonomi” / “Design Culture and Economics”. Derudover har jeg et lille fritidsjob som event- og aktivitetsmedarbejder i LEGOLAND.
Her bor jeg!
Kolding
Beskæftigelse
Studerende

Kom gerne med flere oplysninger om Maibrit :slight_smile:

Sød studerende med skaldepande, semilanghår og streetcat

Mini Elf med skaldepande og… et eller andet godt… (help, please?)

Mini-Elf med skaldepande, semilanghår og streetcat

Elf fordi Maibrit er fint bygget, med lyst hår og har det med at møde udklædt op efter hun har været på arbejde :tihi:

:høhø::høhø:

Skaldepande, Semilanghår og streetcat :klapper:

Med henblik på Lego-jobbet er det jo fristende at bruge noget med “klodset”… meeen…

Skaldepande, Semilanghår og streetcat

er genial!

Altså:
Klodset Mini-Elf med Skaldepande, Semilanghår og Streetcat

[QUOTE=Tine M;792149]Altså:
Klodset Mini-Elf med Skaldepande, Semilanghår og Streetcat[/QUOTE]

:juhu::juhu::juhu:

Hvor er I kreative. Jeg har dog en lille bøn om, at mit arbejde ikke skal være en del af mit tilnavn. Jeg er glad for at have et studiejob, det er slet ikke det.

Lidt bonusinformation om mig

[ul]
[li]Jeg opdrætter nogle gange Europæer under stamnavnet DK Eife og ejer en stor rød Maine Coon ved navn Diego - eller med andre ord: det hænder at jeg bliver forbundet med Eva. Hvorfor ved jeg ikke. :cool2:[/li][li]Jeg ejer naturligvis Skaldepanden, Nimbus og Ami, hvor sidstenævnte er vores hittetiger, som blev fundet i en container i november 2008. I dag er hun verdens sødeste mis. :hjerte:[/li][li]Jeg har en drøm om at starte opdræt af Skaldepander, naturligvis.[/li][/ul]

Maibrit - Ja, du er en rigtig Eva-klon :klapper:

[QUOTE=Maibrit;792517]Hvor er I kreative. Jeg har dog en lille bøn om, at mit arbejde ikke skal være en del af mit tilnavn. Jeg er glad for at have et studiejob, det er slet ikke det.

Lidt bonusinformation om mig

[ul]
[li]Jeg opdrætter nogle gange Europæer under stamnavnet DK Eife og ejer en stor rød Maine Coon ved navn Diego - eller med andre ord: det hænder at jeg bliver forbundet med Eva. Hvorfor ved jeg ikke. :cool2:
[/li][li]Jeg ejer naturligvis Skaldepanden, Nimbus og Ami, hvor sidstenævnte er vores hittetiger, som blev fundet i en container i november 2008. I dag er hun verdens sødeste mis. :hjerte:
[/li][li]Jeg har en drøm om at starte opdræt af Skaldepander, naturligvis.
[/li][/ul][/QUOTE]

Kunne det så ikke være : Mini-Elf med Skaldepande, Semilanghår og Streetcat ??
Syntes simpelthen de der 3 “S” ord er fremragende!!

Maibrit - Ja, du er en rigtig Eva-klon :klapper:[/QUOTE]

Er I i familie? Hmm…:? Nej det passer ikke med efternavnene… :?:?

Overhovedet ikke i familie :smiley:

[QUOTE=Sannela;792711]Kunne det så ikke være : Mini-Elf med Skaldepande, Semilanghår og Streetcat ??
Syntes simpelthen de der 3 “S” ord er fremragende!![/QUOTE]

Det er et rigtig godt navn :høhø:

Man kunne for-danske mini-elf lidt… Og sige alf i stedet. Og en alf r mini, så det kunne måske stryges?

Alf med skaldepande, semilanghår og streetcat

eller

Alfen med skaldepande, semilanghår og streetcat

Nej… For Alf er (også) ham her, og det synes jeg alligevel ikke Maibrit skal beskyldes for at være :tihi:

. o O Tænk hvis de havde lavet de smukke alfer i Tolkien-filmene som ham… :smiley:

. o O Godt jeg opdagede det i tide. Var først kommet til at taste “alter” i stedet for “alfer”, :tihi:

“Alfe-pige” så??

Og det er nok bare fordi jeg slet ikke synes elf er et ord… Og først læste det som elg, og så gik det helt galt!

[QUOTE=FinnFrode;797109]. o O Tænk hvis de havde lavet de smukke alfer i Tolkien-filmene som ham… :smiley:

. o O Godt jeg opdagede det i tide. Var først kommet til at taste “alter” i stedet for “alfer”, :tihi:[/QUOTE]

Alferne i Tolkien-filmene er vist nærmere elvere…
Bare for at være på tværs :tihi:

[QUOTE=Sannela;792711]Kunne det så ikke være : Mini-Elf med Skaldepande, Semilanghår og Streetcat ??
Syntes simpelthen de der 3 “S” ord er fremragende!![/QUOTE]

Godt navn, skal der afstemning til eller kan vi blive enige om dette?

Jeg synes det er rigtigt godt, men hvad siger Maibrit selv? :slight_smile: