Maibrit har passeret 1000 indlæg

[QUOTE=Lone;797699]Alferne i Tolkien-filmene er vist nærmere elvere…
Bare for at være på tværs :tihi:[/QUOTE]

Ja, det vil jeg også mene. Men Klokkeblomst var en alf, var hun ikke?

Jeg syntes det er vældigt!!!

Syddansk event design med Skaldepande, Semilanghår og Streetcat

[QUOTE=galath;799454]Ja, det vil jeg også mene. Men Klokkeblomst var en alf, var hun ikke?[/QUOTE]Hun er vist en fe, men der er vist ikke den store forskel udover vingerne på de to. Det kommer selvfølgelig an på de forskellige eventyr.

Jeg synes, at i er kommet med nogle rigtig gode forslag allesammen. :ok: Jeg vil selv lige komme et et lille forslags-pip efter kraftig inspiration fra alle jeres forslag:

Design-fe med Skaldepande, Semilanghår og Streetcat
eller
Design-alf med Skaldepande, Semilanghår og Streetcat

Jeg syntes godt om Design-fe med Skaldepande, Semilanghår og Streetcat :slight_smile:

[QUOTE=galath;799454][QUOTE=Lone;797699]Alferne i Tolkien-filmene er vist nærmere elvere…
Bare for at være på tværs :tihi:[/QUOTE]Ja, det vil jeg også mene. Men Klokkeblomst var en alf, var hun ikke?[/QUOTE]

Alfer og elver er faktisk det samme ord for “noget”, som går langt tilbage i europæisk folketro.
Gennemgående har de haft bedre publicity end troldene, selv om elverfolket heller ikke er ubetinget venligtsindet mod mennesker… :slight_smile:

p.s. Jeg går ind for Design-alf…

Maibrit har selv foreslået to navne, hun kan lide, så det bør vel blive ét af dem? :ok:

Fe er godt :smiley:

. o O (Selvom jeg stadig stemmer for Eva-wannabe…)