Main cooon kælekat

hejsa alle jer main coon katte damer.

jeg har en veninde som søger en killing til kæl,og hun kunne godt tænke sig en som “ligner” summer field,ham er hun helt vild med hans farver,er der nogen af jer som kan anbefale en god opdrætter som hun kan besøge,på forhånd tak for hjælpen :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

ps.skal da lige huske at skrive,at hun vil gerne skrives op til killingen, da hun først vil have den lidt senere på året,og kigge sig lidt omkring hos nogle forskellige :slight_smile:

Det ville da være oplagt at kigge hos Sommerfields opdrætter :slight_smile: :slight_smile:

ja selvfølgelig,det var da vist lige en tanke torsk jeg havde der,og nu spørger jeg dumt,hedder summerfields opdrætter ,summerfield???rødme

Nej det er skam Coogans som du kan finde enten på deres hjemmeside eller du kan sende hende en pb herinde, for her er hun også :slight_smile:

lyder godt tak for hjælpen,prøver da lige om jeg kan opspore hende herinde :slight_smile: :slight_smile:

lyder godt tak for hjælpen,prøver da lige om jeg kan opspore hende herinde :slight_smile: :)[/quote]

Det er bare i orden, hvis ikke siger du bare til -thumbs

Jamen jeg er lige her :smiley: :smiley:

Altså nu er smukke Sommerfield altså ikke en han men en hun :smiley: men ja HUN kommer som sagt fra Coogans.

der var du jo :slight_smile: :slight_smile: fandt lige din hjemmeside igår og sendte linket til min veninde,som lige nu sidder og savler over dine katte,hun brokkede sig over at alle de gode boede langt væk,men det er jo altså ikke forbudt at låne en bil,hvis man mener tingene seriøst,eller få kørelejlighed. :slight_smile: :slight_smile:

ja rødme,havde vist liiiiige glemt at læse på lektien :slight_smile: :slight_smile: