Maine Coon kastrater bliver aldrig voksne ;-)

Sidder og laver en - hårdt tiltrængt - overhaling af vores hjemmeside, og fandt det her gamle billede af en vores kastrater.

Det må da være beviset på at en Maine Coon aldrig bliver mere end 12 uger … sådan mentalt :tihi:

Altså… Nu har jeg gennem mange år efterhånden set alle de der tåbelige billeder af tåbelige coon (han)kastrater… Jeg burde jo have været advaret - men nej, jeg må indrømme, at deres tåbelige indfald til stadighed kommer bag på mig!!!

Ihhh det billede husker jeg du viste på et andet katteforum for år tilbage, den legetøjs “bold/kugle” købte jeg kort tid efter til mine mittere da jeg så dette billede og nu er den bag ikke til at opdrive længere :frowning:

Et så genialt billede af Maine Coon katten sind :slight_smile:

efter vi har fået en coon i huset må jeg indrømme at sådan en coon er mindre inteligent end jeg havde troet og tro mig, det er ikke kun coon-hanner der får tåbelige ideer, det lykkedes i bedste velgående for vores hun osse.
det har aldrig været nødvendig for os før at kattesikre vores hjem, men det er vi nød til nu, det er så hvad det er, men alle de “ulykker” hun laver i løbet af en dag. puha, hun er værre end et lille barn

skønt billede der burde vises frem til skræk og advarsel for folk der vil have en mco hehe. Skønt billede.

[QUOTE=En forhenværende bruger;501393]Sidder og laver en - hårdt tiltrængt - overhaling af vores hjemmeside, og fandt det her gamle billede af en vores kastrater.

Det må da være beviset på at en Maine Coon aldrig bliver mere end 12 uger … sådan mentalt :tihi:[/quote]

Da jeg først så billedet, tænkte jeg: “Nåh, Pia er da rigtig i gang med at lave julepynt”.
:klapper:

-LOL-LOL-LOL

Sådan en kat ville passe mig ganske glimragende…

:hjerte:

for os er det billede kommet for sent jo:p

Skønt billede af en en skøn coon

Hvis jeg ikke havde huset fuld af dem , så ville jeg jo sige at katten tit ligner ejen , også sindmæssig :tihi:
Hmm det kan også være jeg aldrig er blevet voksen :? NEJ
Men de søger for man aldrig bliver gammel, og man behøver ikke at går til de der latter møder. Det kan man nok klare der hjemme:klapper:
Med alle de tåblige indfald de har i løbet af dagen-engel

Haha hvor er han sød :slight_smile:

-LOL
Nøj, hvor gad jeg godt have set den leg der gjorde han kom derind:wehuu:

Super herligt billede. :smiley: - TAK for kigget! S

Jeg vil også lige skrive under på at det ikke kun hører til hannerne…

Min mors hunmco er akkurart lige så “tåbelig”. :høhø:

[quote=StineBT;501626]-LOL
Nøj, hvor gad jeg godt have set den leg der gjorde han kom derind:wehuu:[/quote]

Og ikke mindst hvordan han kom ud igen :tihi:

Så sandt, så sandt :høhø:

[quote=StineBT;501626]-LOL
Nøj, hvor gad jeg godt have set den leg der gjorde han kom derind:wehuu:[/quote]

Jaaa næste gang sådan noget sker - vil vi gerne se en video :tihi:
Super skønt billede :thumbup:

jeg må have samme slags intelligens som mco´en,
for jeg kan overhovedet ikke regne ud hvad det er han har om maven !!!
men han ser skøn ud…

AI Hula hop for MCO :thumbup: ja hvorfor ikke. Jeg overraskes ikke :høhø:

[quote=lilian;501646]jeg må have samme slags intelligens som mco´en,
for jeg kan overhovedet ikke regne ud hvad det er han har om maven !!!
men han ser skøn ud…[/quote]

Det er sådan en her der er rundt om maven :slight_smile:

Verdens bedste legetøj for killinger og kastrater som aldrig bliver voksne :høhø:

[quote=MoMo;501822]Det er sådan en her der er rundt om maven :slight_smile:

Verdens bedste legetøj for killinger og kastrater som aldrig bliver voksne :høhø:[/quote]

Hvor køber man den henne? Har nemlig også et bøvehoved herhjemme :rolleyes: :hjertehop: