Maine Coon Klubbens HCM-arrangement på LIFE

Jeg har fået lov at sprede budskabet om et interessant arrangement, som Maine Coon Klubben afholder på LIFE - onsdag den 22.06.11 :slight_smile:

Arrangementet er også åbent for ikke-medlemmer og er henvendt til MCO-opdrættere og MCO-ejere.

Indbydelse til HCM og rundvisning på Life V/Jørgen Koch

Onsdag d. 22.06.2011, kl. 18.00

Life
Dyrlægevej 16
1870 Frederiksberg

Tag med Kreds Øst på besøg hos Life, og få en rundvisning i deres nyrestaurerede lokaler samt en update af Jørgen Koch på hvor langt de er med forskningen af HCM.

Tilmelding senest den 17. juni 2011 til:

Tina Frederiksen – [email protected]

Vel mødt
Kreds Øst

Dorte - er der noget om, hvornår foredraget slutter?
Ville gerne hive Jan med - han kan passende ofre sin aftensmad den dag :wink: Men det vil nok være lidt for meget, hvis foredraget tager tre fire timer - han er jo trods alt på arbejde :slight_smile:

ØV at det er lige mellem mine eksamener :frowning:

[QUOTE=Ann K;612132]Dorte - er der noget om, hvornår foredraget slutter?
Ville gerne hive Jan med - han kan passende ofre sin aftensmad den dag :wink: Men det vil nok være lidt for meget, hvis foredraget tager tre fire timer - han er jo trods alt på arbejde :)[/QUOTE]

Jeg kender ikke tidsplanen - men prøv at kontakte Tina :slight_smile: Ellers kommer du bare alene :cool2:

Tak Dorte :slight_smile:
Jo, jeg vil da gøre mit for at få det passet ind. Man kan altid lære noget nyt.
Det var nu mest for Jans skyld… jeg har prøvet at forklare ham om HCM (især fordi Aske begyndte at vise symptomer på det, inden han blev aflivet), men han ville have godt af at komme til et foredrag, hvor nogle virkelige kapaciteter “tegner og fortæller” :slight_smile:

Nej hvor er det ærgeligt.
Jeg ville rigtig gerne med, men skal ud at flyve varmluftballon (hvis vejret tillader det).

Kan man melde sig til med forbehold?
Hvis ballon-flyvningen bliver aflyst vil jeg nemlig rigtig gerne komme.
:slight_smile:

[QUOTE=danpia;612313]Nej hvor er det ærgeligt.
Jeg ville rigtig gerne med, men skal ud at flyve varmluftballon (hvis vejret tillader det).

Kan man melde sig til med forbehold?
Hvis ballon-flyvningen bliver aflyst vil jeg nemlig rigtig gerne komme.
:)[/QUOTE]

Det ved jeg ikke - men prøv at kontakte Tina :slight_smile:

Takker for info, mail er straks sendt. :slight_smile:

Takker, mail er straks sendt
:slight_smile:

Så er jeg tilmeldt! :thumbup:

Jeg ville dælme også gerne med, men vi er i jydeland.