Maine Coon seminar!

Maine Coon Seminar med Int. Fifé dommer Hannah Jensen

[FONT=arial]Maine Coon Klubben Danmark byder velkommen til Maine Coon Seminar med Int. Fifé dommer Hannah Jensen fra Sverige.[/FONT][FONT=arial]Hannah Jensen er en kendt og respekteret semilanghårsdommer, som tog sin eksamen i kat. II i år 2000.
[/FONT][FONT=arial]Hannah har med stor succes gennemført seminaret i Sverige. Der har været stor tilslutning fra både opdrættere og kælekatskøbere.[/FONT][FONT=arial]Hannah gennemgår standarden og fremviser samtidig billeder. Derudover giver Hannah udtryk for sin personlige holdning til, hvordan en Maine Coon skal se ud og føles.
[/FONT][FONT=arial]Hannah er åben for diskussion og ønsker gerne en debat omkring standarden på Maine Coon og især den danske Maine Coon.[/FONT][FONT=arial]Gå ikke glip af dette enestående tilbud.[/FONT]
[FONT=arial][/FONT][FONT=arial]Seminaret finder sted lørdag den 12. oktober 2013 kl. 12.00[/FONT][FONT=arial]Sted – Værkerne, Frederiksvej 27, 4180 Sorø [/FONT][FONT=arial]
[/FONT][FONT=arial]Pris Medlemmer 150 kroner
Ikke-medlemmer 250 kroner
[/FONT][FONT=arial]Denne pris inkluderer en let frokost. Der kan købes øl, vand og kaffe/the.
[/FONT][FONT=arial]Tilmelding – [email protected]
[/FONT]Tilmelding er bindende og indbetaling skal overføres til klubbens konto 1/10-2013Indbetaling på: regnr. 7617 Kontonr. 2014847, husk at skrive Jeres navn ved betaling.

[FONT=arial]Maine Coon Klubben Danmark håber, at rigtig mange vil støtte op omkring seminaret, og at vi sammen kan få en super dejlig dag og samtidigt blive beriget med nye indfaldsvinkler til vores skønne race.[/FONT][FONT=arial]Vel mødt![/FONT]

Jeg glæder mig meget til dette seminar, det skal kok blive spændende :slight_smile:

Det samme her Heidi, jeg tror det bliver super godt !