Fanni synes at vi er vågnet ALT for tidligt, så vi putter videre.
Charley, Chili & Chayton nyder solen OG kattegræsset
Dejlige billeder af smukke katte!
Cats og Conni
Nyder udsigten fra altan udkigtsposten.
N
[QUOTE=Soes;1174742]Nyder udsigten fra altan udkigtsposten.
N[/QUOTE]
Sikke en herlig udsigts-post de har
Emina synes det er en fest når jeg flytter rundt & roder over det hele. For det betyder jo nye ting, nye stier, nye opdagelser. Jaja så er der da i det mindste en af os, der værdsætter rod. :høhø:
Diamond ligger og tager en slapper på overskuds lakkerne. Om jeg forstår hun synes det er behageligt…
[QUOTE=Enki;1174837]Emina synes det er en fest når jeg flytter rundt & roder over det hele. For det betyder jo nye ting, nye stier, nye opdagelser. Jaja så er der da i det mindste en af os, der værdsætter rod. :høhø:
[/QUOTE]
Den tap blir da godt nok grundigt undersøgt
Ozz i den grad Normalt går hun jo når jeg begynder at fotografere hende, så den må virkelig have været spændende, for jeg fik da omkring 60 billeder af hende
DK Robdrups Røskva aka Røsse aka Sille
Det kom i kattetråden, for Slaggy er der også. Hun er bare lidt svær at se i sofaen
Fanni, min søde sovetryne.
Så er Krummen blevet sendt på hovedet i seng
MIN Musse!
Prøv at se hvad den søde lille uskyldighed kan lave
Stadig fniiiiiis, Pia
Hun har travlt, den lille frøken
[QUOTE=Pernille DL;1175314]Stadig fniiiiiis, Pia
Hun har travlt, den lille frøken ;)[/QUOTE]
Ja, hun har et hårdt arbejde her i huset
Jeg har været Junior utro med en anden fyr
Til mit forsvar skal det siges at jeg har været forelsket i Terminator siden før Junior overhovedet blev født
Ude godt, men hjemme er altså bedst og jeg er vendt hjem til min helt egen og helt igennem fantastiske fyr…som tog sådan her imod mig - det er da ikke til at stå for
LordByrons Arthur - Rød bimse på solseng
[QUOTE=Lord Byron;1175430]
LordByrons Arthur - Rød bimse på solseng[/QUOTE]