Maj måneds kattebilleder

Ved ikke hvad jeg skulle gøre uden MIN Musse! :hjerte:

Når man absolut vil være ude i regnvejr:

Mattis :hjerte:

Åh, ja det er de “uskyldige” der er de værste. Her er hvad jeg kom hjem til den anden dag

Og synderen, er uskyldigheden her

Så må jeg lære at rydde op :slight_smile:

Jeg er træt. Det gør ikke Slaggy noget :slight_smile:

Så hænger Katte-Misserne også i stuen. :slight_smile:

Skofus og Magic læser lidt i Jyllands Posten inden de falder i søvn…

Man skulle tro de to var vulkaniseret ned i den nullerputseng.

Skofus kan aaaltid være der! Han er ligeglad med hvem der ligger der først - hvis han også vil være der, skruer han sig bare ned ved siden af. Sørger klogt nok for at vende hovedet væk imens, så der ikke opstår øjenkontakt med en evt. småsur kat, der troede den havde kurven eller papkassen for sig selv - men ned kommer han :slight_smile: Heldigvis er han og Magic bedste venner, så det går altid godt :slight_smile:

Synes den beskrivelse passer ret godt på en herhjemme - udover han ikke lige har fået sin fars snilde :tihi:

[QUOTE=Gizzemissen;1175391]Jeg har været Junior utro med en anden fyr :uha:

Til mit forsvar skal det siges at jeg har været forelsket i Terminator siden før Junior overhovedet blev født :tihi:

Vi er enige om det er en los ikke :slight_smile:

[QUOTE=yvonne42;1176120][QUOTE=Gizzemissen;1175391]Jeg har været Junior utro med en anden fyr :uha:

Til mit forsvar skal det siges at jeg har været forelsket i Terminator siden før Junior overhovedet blev født :tihi:

Vi er enige om det er en los ikke :)[/QUOTE]

Jo, det er det :slight_smile:

Det er vidst ved at være ret længe siden jeg har vist billeder af Teddy og Emma, så her får i lige et par friske :slight_smile:

Teddy der bruger sin katteseng som “hovedholder” :tihi:

Emma der ligger og spinder på min mave :hjerte:

[QUOTE=StinePigen;1176146]Det er vidst ved at være ret længe siden jeg har vist billeder af Teddy og Emma, så her får i lige et par friske :slight_smile:

Teddy der bruger sin katteseng som “hovedholder” :tihi:

Emma der ligger og spinder på min mave :hjerte:

[/QUOTE]

Jeg er altså pjattet med flotte røde Teddy :wehuu: & ja, du viser dem alt for lidt :nix: :smiley:

Fanni og jeg hygger foran tv’et.

Mig og Mosier nuppede en lur i søndags :zzz:

Emina i kradsetræet, lige ved siden af mig :inlove:

:wehuu:

Aliya :hjerte:

[QUOTE=Juvena;1176586]

:wehuu:

Aliya :hjerte:[/QUOTE]

Hvor er de skønne, de små myr :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Har de fået navne?

Fik lokket Smukke Charley til at stille sig i en sol-stråle her kl 19:55 - elsker hans glitter :slight_smile:

Og et i profil

:slight_smile: