Majs tanker

Opkald fra et alarm firma der gerne vil sælge :slight_smile:
Sælger: Hej Luise. Jeg ringer med et tilbud til dig da jeg kan se i ingen alarmer har.
Mig: Nå??? Hvor kan du se det henne?
S: Jeg sidder med vores kundeoplysninger og der fremgår du ikke.
M: Nej, men der findes jo andre udbydere end jer…
S: Naturligvis, vores er bare det bedste i diverse test, så derfor skal du også have et godt tilbud.

(Jeg sukker dybt og overvejer, hvad jeg skal hive op af hatten)

M: Men ser du, nu bor vi et fredeligt sted, hvor vi ikke er i så stor risiko for indbrud så det alarmsystem vi har lever fuldt ud op til vores behov.
S: Må jeg spørge hvilket system i anvender nu?

(og så var det jeg synes det kunne blive sjovt)

M: Ja naturligvis. Det er et 100% individuelt system tilpasset vores behov. Mindre og ikke så kendt firma. (og her kæmpede jeg med at holde masken) Det kaldes ILIKETHIS (sagt på dansk som kun Annes Mor kunne)
S: Ok… Ja det er ikke lige et system jeg kender til… Men (og så listede han ellers op hvad han kunne tilbyde og spurgte om jeg havde de muligheder med mit nuværende system)
M: Jeg er fuld ud tilfreds og jeg kan garantere at hvis der er et behov, så rykker de ud. Der er konsulenter fordelt i hele Danmark, og tættest på mig små 20 km om natten.
S: Ja det virker til at være en god løsning. Må jeg spørge til prisen?
M: Ja det kostede 4500 kr i opstartsgebyr og så løbende betaling afhængig af hvilket behov der måtte komme. Men absolut konkurrencedygtige priser, så jeg må skuffe dig med at jeg ikke vil skifte.

Sælger siger tak for min tid og vi slutter samtalen…

Jeg VRÆLER stadig af grin, for begynder han at google jaaaaaaaaamen hvor ville jeg give min højre arm for at være en flue på væggen :lol:

Men det undrer mig at han overhovedet ikke spurgte ind til hus, lejlighed osv før han begyndte at fortælle… vores oplysninger deles mange flere steder end man aner…

8 Synes om

ILIKETHIS :klappe:

5 Synes om

Men de oplysninger er nu ikke så svære at finde, hvis man har en adresse. Så kan hvem som helst slå op i BBR-registret og se alt om et hus.

1 Synes om

Otto har fået lov til at komme ud… Nøj, en ro det gav :stuck_out_tongue: Og pludseligt kunne han lide os meget mere igen :tihi:

9 Synes om

Hvorfor måtte han ikke komme ud før?

Jeg :heart::heart::heart::heart: Vintage TV …men jeg :ahhhhhhh::ahhhhhhh::ahhhhhhh::doh::doh::doh::yikes: når de sætter årstal på …
føler mig så ga…ga…gar…gam…gaahhmel…når nu der står 1964 ved et Beach Boys hit…

2 Synes om

#MeTooILIKETHIS

Så er Blåregnen så småt begyndt ud blomstre ude i kattegården, et par dage mere så er den rigtig flot :heart_eyes:

14 Synes om

Jeg har syet et par shorts :jeans: :smiley:

5 Synes om

Det er sommer det er sol det er…
Det er også stå tidligt op for mine pelsbamser.

Hold nu magle en fest de har haft siden før kl. 5 i morges.

Enten så står jeg bare tidligt op de næste mange måneder eller også skal jeg have ørepropperne fundet frem :wink:

3 Synes om

Koldskål er åbenbart også missedrengemad…:roll_eyes::grin:

7 Synes om

Det er et stort hit her hvis de får lov… det gør de engang imellem :wink:

2 Synes om

For F… Yogi du skal jo også stige på og forsøge at ramme, det er s… ikke nok at stå og bide hende i øre og nakke :klappe::dohdoh:

:hugs:

Nogen der kender en svensk butikskæde med online—salg?

Sådan a’la Føtex//Bilka

ICA

:hugs::hugs::heartbeat::hugs::hugs:

Tak

Du kan også tage Øresundstoget til Malmø og få en dag ud af det. Der ligger en stor ICA ved Hyllie, som er første stop, når man er kommet over, men ellers er der rigtigt hyggeligt inde i det gamle centrum. :slight_smile:

1 Synes om

:hugs: :hugs:

Lyder som en rigtig god idë, FF — vi tager nok bare bilen, så kan vi have mere med hjem uden at betale en formue i fragt

1 Synes om

Så er det i seng…Clara og Gusse kommer i morgen…og SÅ skal man vist nok være udsovet :grin:
Jeg glæder mig til at høre hvad de to nu har lavet…eller snarere…hvad Gusse har lavet :joy:

3 Synes om

Yaaa, I går fik han da vrikket lidt med måsen, så han ramte :thumbup: nok mest takke være Francesca der sørgede for at løfte måsen :playkitty1:

3 Synes om