Majs tanker

Lidt klogere blev jeg så også i dag.
Vibe 1, traner 0 :tihi:
Jow Jow, to store traner måtte opgive deres æggejagt, da viben ene fugl jog dem på flugt - imponerende! :slight_smile:

Tranerne gik mellemfornøjet derfra :tihi:

3 Synes om

Det her har vi så fornøjet os med i Pinsen :slight_smile:
Lars i bil nr 7 gik ud som nummer 4 :slight_smile:

3 Synes om

Så kom der et par blomster mere på Orkideen ude i haven :slight_smile:
Jo, man kan godt forstå at den hedder som den gør for den ligner jo en…Fruesko :slight_smile:

5 Synes om

Flyttet til egen tråd

Nå…så kom Froome i pink

Sk*de myg!!
De er fuldstændig ligeglade med, at jeg er sovset ind i Jungleolie … det er bare ekstra krydderi

Hey, det er barbecue :joy::p:

3 Synes om

Og så har Tommy plaget om en kat igen…
Jeg ved altså ikke om jeg skal lade ham…skal jeg lade ham plage lidt mere…jo, det er ham som foreslog…altså denne gang :smile:

3 Synes om

Hvad skal I så have denne gang? :smil:

1 Synes om

Måske en Ko-kat …den farve er jo lige os :smiley:

1 Synes om

Noget bestemt race?

Ja :grin:

1 Synes om

Siger du Uden at sige hvilken… :venter: :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Og nu er jeg nød til at vente og se hvad du svare, helt til i morgen, for jeg er for træt til at blive oppe… :vraele:

1 Synes om

Men det spurgte du jo ikke om…du spurgte om det var en bestemt race og jeg svarede :smile:

Ok…hvis det bliver til noget så er det en ORI…og jeg ved godt at jeg lovede at den næste mis her skulle være en hittekat…men ham her…han er sååå sød :heart:
Ligesom en lille hittemis ville være…og lad os nu se om det bliver til noget…men jeg håber…at Tommy får lov til at få en mis :joy: jeg ved jo aldrig om jeg giver ham lov :laughing:

3 Synes om

Jeg kan bare ikke tage Froome…gid hans cykel måtte punktere…hele tiden…basta :smiling_imp:

3 Synes om

Froome er gud. Godtsåerdengedlissombarberet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Noget som jeg aldrig ville tro ske her…en mis som bare med et tog væk…og det gjorde Poker Face…
Jeg har slet ikke kunne skrive om det og det kunne jeg så heller ikke nu…Mors dag bliver bare aldrig det samme mere…Poker faldt bare om…
Jeg var åbenbart ikke klar endnu til at fortælle det :disappointed_relieved:

Poker Face …dig som gav navn til alle Rottefjæserne…Poker :heart:
Hvem skal nu pudse mors vinduer og alt det andet du gjorde :heart:

1 Synes om

I går lykkedes det så endelig :slight_smile:
Vi kom op og flyve i ballon :slight_smile: Det er en oplevelse for livet og det er noget man bør prøve :ok:

15 Synes om

og i kom ned igen …men det gør man vel altid …