Majs tanker

Hvor meget larmer det fra brænderen? Sp man kan snakke eller?
Det er på min bucketlist og på et tidspunkt lykkedes det også :sun_with_face:

He he ned skal man nok komme :grin: og det gjorde vi også ganske fint endda :ok:

Brænderen larmer så man ikke kan snakke, men den er langt fra tændt hele tiden :slight_smile: Ellers er der stille og man føler man hænger i en snor ned fra himmelen. Man flyver i vinden så der er fuldstændig vindstille :slight_smile: Vi var oppe i 500 meter og havde en fantastisk udsigt og nede på ca 40 meter, hvor vi næsten kunne se hvad der var på tallerknerne hos alle de mennesker der sad i haverne og spiste :slight_smile:
Det var virkelig en oplevelse :slight_smile:

5 Synes om

Det lyder, som om han kom herfra uden at være syg eller svagelig og uden stress og ture frem og tilbage til dyrlægen m.m. For katten må det jo være perfekt på den måde. At man så selv er helt uforberedt og ikke har tid til at indstille sig på det og ikke får sagt farvel - ja, det er uden tvivl rigtig svært :troste:

3 Synes om

Det er jeg ked af at læse Lisbeth.
:lys:

1 Synes om

Jeg tager hatten af for jer, der tit har katte, der kaster op.

Har lige fjernet uanede mængder fra køkkenbordet, som har lagt og boblet i varmen siden engang i nat :face_vomiting:

troede dine var så velopdragede at de ikke gik på køkkenbordet ?

Ha!

De er så velopdragne, at de godt ved, at de ikke må :wink:

Opkastet lå på ‘kompromisstykket’, de må bruge til at hoppe op i vindueskarmen. Så teknisk set er der jo bare en, der kom til at kaste op tre steder, da han mellemlandede :roll_eyes:

4 Synes om

:kram:

1 Synes om

Nej Lisbet, hvor frygtelig en oplevelse for jer! Det gør mig virkelig ondt :ked:
Jeg forstår godt hvor hårdt det kan være at fortælle om når det er sket så pludseligt, der gik mere end et år fra jeg mistede Martini i en narkose knap to år gammel til jeg kunne tale om det uden at bryde helt sammen. Stort kram fra mig :kram:

1 Synes om

Kom til at sparke så hårdt til Chili her til morgen, at hun først gemte sig under sofaen og så løb ind på værelset og gemte sig under skrivebordet :dokdok:

Men den kat kan seriøst helt på egen hånd myldre så meget om benene på én, at man skulle tro, der var 4 eller 5 af hende :venter:

Hun er kommet frem, og jeg har set hende løbe omkring med høj hale, men hun var ikke meget for at snakke med mig lige bagefter :troste:

Jeg træder jævnligt halehår af både Joy og Theodor. De skal ligge lige i fødderne af mig og helst bagved så jeg er ved at skvatte over dem.
Fiona og Chip gør det stort set aldrig så deres halehår er intakte.

Det regnede, da jeg stod op i dag. Det var svært tiltrængt, så det var godt.

Mindre godt er så, at dræbersneglene, som ellers stort set har været så befriende fraværende i år, nu holder fest ude på græsplænen. 40-50 stykker af dem er døde nu :rock: Desværre er jeg overbevist om, at der står 400-500 klar til næste invasionsbølge :s:

Spot on - det samme her :frowning:

Træt med træt på i dag …
Var ellers stået op før kl. 8 (MEGAtidligt her i huset) og havde lavet kaffe und alles, men den var åbenbart ikke stærk nok, for lidt over kl. 9, måtte jeg overgive mig til sengen igen og er lige stået op (igen :roll_eyes:)
Men da jeg vågnede lige før, var vi 3 tøser der puttede sammen … Bambina lå ovenpå mig og LouLou i min armhule

9 Synes om

Er par børn ringede på min dør og spurgte efter et plaster. De hilste på Blua og jeg fortalte at han var en orientaler.
“Var det fordi han taler med øjenene?” Spurgte de :tihi:

10 Synes om

Det rumler og buldrer i det fjerne - lad det dog regne fint og det hele natten.
Vi trænger til regn.

2 Synes om

Der kom ellers en hel del i nat! Vågnede og var oppe for at lukke vinduer ovenpå - men skal da ikke klage over at få en hel masse regn igen! Selvom jeg i nat konstaterede at være tagrende vist trænger til en rensning, den kunne slet ikke følge med! :tihi:

Her i Østbirk er der endnu ikke kommet en dråbe regn, og intet tordenvejrer, men hold da op vi trænger til begge dele

Her tordner og regner det voldsomt lige nu.

1 Synes om