Majs tanker

Det tordner :grin:

1 Synes om

Nope, slet ikke - :sunny:

2 Synes om

Desværre ikke :frowning: her fik vi en kort byge, som bare hævede luftfugtigheden til ulidelig uden at sænke temperatur nævneværdigt :sweat:

Kom nu med det bulder og brag, så luften bliver god igen :slight_smile:

1 Synes om

Her buldrer og brager det, mens det står ned i stænger :smiley:

1 Synes om

For min skyld må tordenvejret godt gå uden om Næstved. Men lidt regn er ok. :grin:

Det bulder og brager og lyner helt vildt her nu …og styrtregner :grin:

Ih hvor er det altså hyggeligt…bortset fra at jeg er drivvåd nu fordi jeg lige skulle ud og tage et par foto :smile:

6 Synes om

Nu buldrer det i det fjerne, kom med det! :smiley:

Jeg krydser for at du får lidt uvejr også xxxxxxx :grin:

Hvad søren - har I også hejrer, der er da snart ikke det dyr, man ikke kan finde hos jer :tihi:

1 Synes om

Jow da…vi har det hele her :laughing:

Nej, vi håber på at den holder de levende hejrer væk fra vandbassinet.
Det er for dyrt at skulle fodre dem med Koikarper :laughing:

2 Synes om

Vi filet ordentligt skrald og meget bedre frisk luft :smiley:
Meget tiltrængt efter en hel uge på plus 25 grader :slight_smile:

2 Synes om

Vi elsker søde kattekillinger lyder sjovt på dansk vikinge tone i melodigrandprix

2 Synes om

Så kom det også her, dog ikke så voldsomt som forventet. Siden jeg optog videoerne for ca. 30 minutter siden, har det bare regne ganske let.

Men luften er nu blevet dejlig frisk og her dufter af nyslået græsplæne :+1:

https://www.instagram.com/p/Bim9nvbA0iTaHvW39icJ2vLtxMfIRKomaZSCCg0/

3 Synes om

Så fik jeg da lige en Mor’s dag’s gave her til aften :grin:

Hvad skal I på søndag?
Vil I med ud at spise på Strandgården :slight_smile:
Tænk sig at de små rollinger som sad på bagsædet og skændtes for maaange år siden kunne ende med at blive så søde :smile:

13 Synes om

‘lad os lige holde skovtur her i safari parken’ …

Og lige pludselig kan man forstå hollandsk

1 Synes om

Jamen helt ærligt. Hvordan i alverden kan man finde på sådan noget åndssvagt noget! Sådan nogle klaphatte!

2 Synes om

Kæft jeg er målløs over at man kan være SÅ DUM! Og så med små børn! Heldigt at det ikke var løver for så var de døde nu.
Dem der filmede burde så der til sidst have kørt kraftigt frem med hornet i bunde for st skræmme dem i stedet for bare at kommentere - selvom de næsten fortjente at blive angrebet.

1 Synes om

Jeg kan slet ikke have at folk er så ufattelige dumme, og jeg håber at de bliver nægtet adgang til alle steder med vilde dyr, resten af deres liv! Det værste er, ikke at de kan komme til skade, men at hvis dyrene havde angrebet dem og de var kommet til skade eller døde, så ender det jo gerne med at dyrene bliver aflivet. Ja undskyld at jeg tænker sådan, men at gå ud sådan blandt vilde dyr, så kan det i mine øjne aldrig blive de vilde dyr der gør noget forkert, kun menneskerne! :face_with_symbols_over_mouth: :doh: :ahhhhhhh:

5 Synes om

De burde muligvis - eller helt sikkert! - også miste retten til at have børn.

3 Synes om

Ja, det har du desværre ret i. :sur: