Make: Joooh vi ser et lille fremskridt

Punkt 1. Sure onkel Ninjo får lov at ligge i mit nye telt… ok.
Punkt 2. Han skubber til min basketbold… hmm fint, måske kan han lære mig nogle tricks.
Punkt 3. A hva! Vil han lege? Yaaaaeeeeeh. :wehu::tak:
Punkt 4. Hrmf! Nå jeg burde have vidst det. Må hellere smutte et andet sted hen. Vi må tage små skridt med ham sure onkel Ninjo. :cool:

:slight_smile: De skal sgi tage meget, de killinger. Jeg beundrer deres gåpåmod. :inlove: Ellers kom vi ingen vegne. :thumbup:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Mere-mere-mere-mere ???

:kryds::kryds:

Kan du ikke snedkerere en helaftensfilm sammen til mig ??

:tak:

Mere-mere-mere-mere ???

:kryds::kryds:

Kan du ikke snedkerere en helaftensfilm sammen til mig ??

:tak:[/quote]
Hæhæ. Jeg prøver at korte det ned til nogle små bider med noget adfærd der er lidt interessant. Meget af tiden jeg optager er helt død tid. Det virker ikke som lang tid i virkeligheden, men på video er helt utroligt kedeligt at se på, tro mig. Skal nok prøve på at tage noget mere i de kommende dage.

Vil også forsøge at tage 8-ugers billeder i aften, hvis aftensolen kommer frem. :slight_smile:

haha den lille bandit:wehuu: Hvor er h*n bare noget så kær:wehuu:

Onkel Ninjo er nu noget så lækker:savle:

Wauw hvor er den store kat LÆKKER!

Dejlig video, post gerne flere :smiley:

gud hvor kom jeg altså til at grine:ups: sikke en charmetrold :savle: ja det er de begge to!

Hvor sødt - jeg syntes det ser ud somom at han faktisk aktivere killingen -høhø

Skøn video af misserne og store Ninjo er da bare så godmodig og vil jo bare røre lidt -høhø :wehuu::wehuu:

Sure onkel Ninjo er blevet til legeonkel i dag. Imorges overtog han Sugar, og Hey og Ozzy da jeg satte dem ned på gulvet, fordi de havde ligget i min seng og slåsset og bidt i min arm siden kl. 5 i morges, .

Det må jeg også have en video af snart. Ninjo lavede en kæmpe wrestling-optræden med store spring og farlige ansigter men var helt kontrolleret og legede slåsser med dem på en imponerende ansvarlig måde. De drønede rundt i hele lejligheden.

De elskede det! Og jeg er bare så glad for det og imponeret over Ninjo.:wehuu::wehuu: