Mameladeprojektet til Brita

Jeg kan love for jeg også har i sinde at gøre projektet til fulde. ALT det arbejde skal ikke være spildt. Kan jeg ikke sælge glassene i Skørping, kan jeg så mange andre steder. Bl.a. mine kolleger der de sidste par uger har samlet tomme glas til mig. De vil med garanti elske at købe glassene igen MEN fyldte.
Jeg køber også selv for hvad er en pandekage UDEN mirabellemarmelade.

Så blev de sidste 4 glas marmelade solgt. TÆNK, en ringede og spurgte om hun kunne købe dem. Hun købte 4 glas igår og nu ville hun gerne have resten. Jeg kunne oplyse der var 4 glas tilbage og dem sagde hun HAPS til
Det har været en udsøgt fornøjelse at have været en del af missemirabelleprojektet. De 19 glas blev lige til en halv hittemis, juble

forresten tog vi lidt billeder af marmelade-opsætningen, er bare luddoven lige nu og gider ikke valse ud i bilen og hente kameraet,

hold da op det var da dejligt…Jamen jeg venter gerne på billeder til Johnny får lidt energi igen

Ih hvor godt :thumbup:
Jeg glæder mig til at se billeder Johnny :thumbup:
Og så har jeg forresten samlet det første glas til næste portion :thumbup:

Jeg kan så hilse at sige, at marmeladen smager herligt :slight_smile:

Knus Gitte

jeg synes det er et MEGA sejt projekt i har haft gang i

og jeg er glad for at i fik solgt det hele - fødevarestyrelse eller ej og er sikker på det det smagte vidunderligt!!!

så er der billeder af marmeladebordet

Novra hvor er de fint klædt på de glas :thumbup:
Mange tak for billederne Johnny :thumbup:

dejligt med billeder…tak Johnny…
jeg ved ikke rigtig om jeg havde købt til 95 kr pr glas…griner