Man har et standpunkt

… til man ta’r et nyt :ups:
Jeg har jo af flere omgange, taget beslutning om, at jeg i fremtiden skal skære ned på antallet af katte og at der kun skal være tre af slagsen …
det skal nok lykkes mig en dag, men det blev så bare ikke i denne omgang :surrender1:
Har jo laaaang tid tænkt på, om ikke Bambina trængte til at de var to tøser (for drenge er både grimme og dumme :venter:), så nu har jeg købt en lillesøster til hende … taknemmeligheden er dog til at overse - endnu - men hun skal nok komme sig over sjokket :smiley:
Havde jo fået øje den skønneste lille tøs, på DB’s internat ved Fuglebjerg … savlede over hende foran skærmen i ca. 1½ uge, men så kørte jeg forbi i torsdags for at se hende … og i fredags hentede jeg hende hjem :ups:

Her er hun så, lille LouLou på 16 uger :hjerte: (navnet kommer fra min yndlingsparfume gennem flere år … intens, sød og feminin :D)

Jeg overvejde et øjeblik at kalde hende Design … for så kunne jeg prøve at udstille hende, som Skattekats Design :tihi:

Hun stormede ud af transportkassen med høj haleføring, lige i smasken på Bøllen og Spotty og så var det skét … Spotty er in luuuuuuv :hjertehop: … han synes hun er det skønneste, der nogen sinde har gået på 4 ben … og jeg er tilbøjelig til at gi’ ham ret :fnis:

Bølle-Bjørn synes også hun er lidt sød og spændende …

Miden er ikke helt overbevist endnu, om han slipper med livet i behold, for vi ved jo alle at killinger spiser store hankastrater :yikes: … og Bambina, tjah … hun er bare fornærmet :rulleøjne:

‘‘Nix … jeg kigger ikke på dig :never:’’

Hendes mor og søster sidder stadigvæk på internatet og de er også skønne :hjerte:
Fuglebjerg Internat | Dyrenes Beskyttelse … hendes mor er Toka og søsteren hedder Tekla (LouLou hed Toyah) :slight_smile:

Hun er da ozz en køn lille en :wehuu:

Hvor er hun fin! :hjerte: Stort tillykke med hende!

Hvor er hun fin! Ikke så sært halvdelen af husstanden er forelsket :slight_smile:

Sådan som hun ser ud nu, er hun for mig, indbegrebet af en huskattekilling og sådan en (100% huskat) har stået på ønskelisten i laaaang tid … så nu satser jeg på, at hun ikke lige pludselig gror parabol-ører, eller en lang snude :surrender1:
Hun virker til at være både en nervefast og robust og jeg glæder mig SÅ meget til, at se hende vokse og udvikle sig :love2:

Hvor er hun da bare cute - tillykke med hende :hjerte: :hjerte::hjerte:

Så må vi håbe, Bambina også overgiver sig snart, så du ikke behøver forelske dig i flere hunkatte for at gøre hende en tjeneste :wink:

[QUOTE=Temple Bar;1215514]Hvor er hun da bare cute - tillykke med hende :hjerte: :hjerte::hjerte:

Så må vi håbe, Bambina også overgiver sig snart, så du ikke behøver forelske dig i flere hunkatte for at gøre hende en tjeneste ;)[/QUOTE]

:muhaha:

Hvor er hun bare dejlig :hjerte:

Stort tillykke med hende…og det er bare et godt navn :thumbup: sagde Lou Lou her også :smiley:

Århh hvor er hun kær :hjerte: meeeen troede altså at I skulle have en i Dillermand størrelse eller hvad :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;1215526]Hvor er hun bare dejlig :hjerte:

Stort tillykke med hende…og det er bare et godt navn :thumbup: sagde Lou Lou her også :D[/QUOTE]

Vi får se, hvilket navn der ender med at hænge fast, for selv om hun kun har boet her i to døgn, hedder hun også både Lille-Fis og Fise-Lise :høhø:

Det er Andrea, der gerne vil have en MCO på et tidspunkt … jeg er tosset med huskatte og denne gang ser det ud til, at jeg har fået fat i den ægte vare :hjerte:
Alle mine andre huskatte er/har været blandet med noget race-halløj … :venter:

Hun er da eventyrlig dejlig og lækker. Stort tillykke med hende, håber virkelig bambina snart falder pladask for hende den skønne LouLou ( eller hvad hun nu ender med at hedde)

kunne være man skulle starte bilen og køre ned og besøge den smukke unge dame og resten af hendes familie.

Nåååhr, hvor en fin lille bamse :wehuu:

Stort til lykke med det nye familiemedlem :flag:

[QUOTE=DK SismoCats;1215532]

kunne være man skulle starte bilen og køre ned og besøge den smukke unge dame og resten af hendes familie.[/QUOTE]

Det synes jeg er en glimrende idé … hun er så nuttet, at der er rigeligt, også til gæster

Hjertelig tillykke med LouLou. Hun er skøn! :wehuu:

Altså ting tager som sagt tid, og 3 stk rammer du tids nok :slight_smile:
Tillykke med den lille tøs, hun er godt nok fin :slight_smile:

:wehuu: Hun er bare så fin…

[QUOTE=DK Sugieh;1215551]Altså ting tager som sagt tid, og 3 stk rammer du tids nok :slight_smile:
Tillykke med den lille tøs, hun er godt nok fin :)[/QUOTE]

Det var skæbnen der ville, at hun kom herhjem at bo … og skæbnen skal man altså ikke udfodre :blegne:
Se lige hendes journalnr. (venstre hjørne) og især de sidste 4 cifre … hvem tror du lige har 0507 som fødselsdato ? :surrender1:

[QUOTE=Skattekat;1215513]Sådan som hun ser ud nu, er hun for mig, indbegrebet af en huskattekilling og sådan en (100% huskat) har stået på ønskelisten i laaaang tid … så nu satser jeg på, at hun ikke lige pludselig gror parabol-ører, eller en lang snude :surrender1:
Hun virker til at være både en nervefast og robust og jeg glæder mig SÅ meget til, at se hende vokse og udvikle sig :love2:[/QUOTE]

Hov hov … hvad er der så galt med det :venter:

Rart at se, at jeg ikke er den eneste med en rygrad som en regnorm :høhø:

Tillykke med den lille nye striwermis mæ hvit hun ser bedårende ud :hjerte:

[QUOTE=anne p;1215568]Hov hov … hvad er der så galt med det :venter:
[/QUOTE]
Ikke noget (andet end at der evt. er et større område der skal poleres …) … det hører bare ikke til på en huskat :cool: