Man har et standpunkt

Tillykke med den lille dame :slight_smile: Hvor er hun kær og smuk

Idag er det præcist et år siden at vi tog til dyrenes beskyttelses internat i roskilde for at se nærmere på en voksen hankastrat og kom hjem med en lille, sød nips som spinder bare man kigger på hende, så hun er blevet fejret i dag (vi fejre vores kattes “fødselsdag” på deres adoptionsdag, da de begge er internat katte med ukendt fødselsdato)

Hvis det ikke var for det faktum at vi kun må have 2 katte her, havde vi formentlg flere på nuværende tidspunkt !

Hvor er hun fin :slight_smile: tillykke!

Når LouLou spinder (og det gør hun tit :inlove:) vibrerer hele huset! … noget hun helt sikkert har fra sin mor, for mormisser lød som en 8 cylinder motor :uha:

Jamen, man kan da heller ikke vende ryggen til så meget som et øjeblik! :uha:

Tillykke med hende - til både dig og Spotty :flag: Hun er rigtig dejlig :hjerte:

Mon ikke Spotty viser sig at være begavet med hankastratonkelgenet :slight_smile:

Hvor ér hun skøn og fin - og så med striber! :inlove:

Man kan jo godt hedde én ting derhjemme i daglig tale, og så noget andet når man er fancy og ude i byen :wink:

[QUOTE=galath;1215582]Jamen, man kan da heller ikke vende ryggen til så meget som et øjeblik! :uha:

[/QUOTE]
… og det skulle komme fra dig :?
:klapper::klapper::klapper:

Hvor hun lækker. Minder mig lidt om en Britte killing.

Hun er da så smuk, [:wehuu:](javascript:void(0)),-- og jeg forstår dig fuldt ud: Jeg skulle heller ikke ha’ flere katte end mine 4 stks, [-jegkrydser](javascript:void(0))- - - - men,-- så kom der en lille blå Burmeser i vejen for min standhaftighed[:D](javascript:void(0)) Så held og lykke med din nye skønhed
Cats og Conni

Sikke en helt fantastisk smuk misling. Og hvor bliver jeg dog glad over den modtagelse. Gid alle mis fik sådan en

Ja, Spotty er go’ nok … inderst inde :hjerte:

Hvor er hun skøn :smiley: Stort tillykke med hende :hjerte:

Snyder lyset, eller er hun blå? :slight_smile:

[QUOTE=Pernille DL;1215634]

Snyder lyset, eller er hun blå? :)[/QUOTE]
Jeg er ikke sikker, hun ligger ihvertfald meget tæt på blå … må tage hende med ud i haven og tage billeder i det klare dagslys :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1215505]… til man ta’r et nyt :ups:
Jeg har jo af flere omgange, taget beslutning om, at jeg i fremtiden skal skære ned på antallet af katte og at der kun skal være tre af slagsen …
det skal nok lykkes mig en dag, men det blev så bare ikke i denne omgang :surrender1:
Har jo laaaang tid tænkt på, om ikke Bambina trængte til at de var to tøser (for drenge er både grimme og dumme :venter:), så nu har jeg købt en lillesøster til hende … taknemmeligheden er dog til at overse - endnu - men hun skal nok komme sig over sjokket :smiley:
Havde jo fået øje den skønneste lille tøs, på DB’s internat ved Fuglebjerg … savlede over hende foran skærmen i ca. 1½ uge, men så kørte jeg forbi i torsdags for at se hende … og i fredags hentede jeg hende hjem :ups:

Her er hun så, lille LouLou på 16 uger :hjerte: (navnet kommer fra min yndlingsparfume gennem flere år … intens, sød og feminin :D)

Jeg overvejde et øjeblik at kalde hende Design … for så kunne jeg prøve at udstille hende, som Skattekats Design :tihi:

Hun stormede ud af transportkassen med høj haleføring, lige i smasken på Bøllen og Spotty og så var det skét … Spotty er in luuuuuuv :hjertehop: … han synes hun er det skønneste, der nogen sinde har gået på 4 ben … og jeg er tilbøjelig til at gi’ ham ret :fnis:

Bølle-Bjørn synes også hun er lidt sød og spændende …

Miden er ikke helt overbevist endnu, om han slipper med livet i behold, for vi ved jo alle at killinger spiser store hankastrater :yikes: … og Bambina, tjah … hun er bare fornærmet :rulleøjne:

‘‘Nix … jeg kigger ikke på dig :never:’’

[/QUOTE]

Hold op hvor er hun da bare nuttet :hjerte:. Stort tillykke med den lille strik:).
Og du har ret, hun ser ud til at være den ægte vare :D.

hvor er hun da lækker at skue, hun passer faktisk ret fint ind i din flok… savner hun mon sin søster? G

Hun er helt sikkert blå tabby, og ligner en blå makrel tabby, hvor de fleste huskatte ellers er spottede nu om dage, og så ligger hun lige på vippen mellem bicolour og harlekin (dvs. mindre eller mere end 50 % hvid :slight_smile: )

Det tror jeg faktisk ikke at hun gør, hun har overhoved ikke gået og kaldt på nogen … det var nok anderledes, hvis ikke der var andre katte :slight_smile:

Hun er helt sikkert makrelstribet :ok:

Hun er dælme skøn!!!

Stort tillykke :smiley:

Ej hvor er hun altså bare lækker!!! :wehuu:

Jeg kan godt forstå, at du ikke kunne stå for den lille charmetrold - hun er bare for lækker :hjerte:

Og Spotty har også tabt sit hjerte kan jeg forstå - gad vide, om han vil lære hende nogle gavtyvestreger ? :tihi:

Hold da op en lækkermås!
Tillykke med hende!