Man kan hvad man vil, siger Ib

…så når man vil være i Nullerputten og den er optaget - så lægger man sig da bare oven i det hele


Nåh ja, stevie er heller ikke kræsen, bare han ER der… sådan næsten…


I det hele taget indbyder sådan et akvarie vist til udsplatning…

Hehe - sikke nogle flydere!

…og det har Ib da så evig ret i - skønne billeder :slight_smile:

Man kan bare ikke andet end holde af den lille chokolade-knap :hjerte:

Hvor er de skønne - og det er da den ultimative soveplads :smiley: :smiley:

Ja. Katte kan et eller andet med at få alle knogler i deres kroppe til at blive til smør L

Tak :slight_smile: Jeg nyder også altid at se på dem - særlig når de sover :wink:

Nemlig. Han er moars lille dejlige kanelsnegl - og han VED det G

Jeps et akvarie er dejlig lunt ovenpå - i al fald om dagen når det er tændt L Men heldigvis er både lammeskind og nullerputter jo også varme så det duer hele døgnet :smiley:

Sikke nogle lange katte du har :wink:

bunkekatte !:thumbup:
hvor ser de afslappende og søde ud.

Skønne skønne billeder…en Ib kan putte som ikke mange kan

Årh, de er bare dejlige. Og det ser bekendt ud… det er også Tullens strategi. Men desværre skal Creamy sove meget dybt før hun finder sig i at spirrevippen lægger sig på hende; så her har vi tit en Tullen der kigger skuffet efter det selskab hun lige troede hun havde. Det er naturligvis noget helt andet når det er omvendt. Synes Creamy… :wink:

Og 3 siatalere udstrakt i deres fulde længde kan snildt fylde en halv seng. Menneskeseng! Så de kan være anstrengende at sove sammen med. Men er de der ikke savner jeg dem jo… :hjerte:


(Tullen er 8 mdr her - og næsten lige så lang som Greven, der er en 6 kg granvoksen hankat - og ikke af de korte…)

Den Ib er da ganske og aldeles hæmningsløs. Tænk når han bliver udvokset engang… :smiley:

Æbler falder ikke langt…:thumbup:

Hvornår skulle de passes?..

Tilføjet:

  • Ja! - æblerne falder omkring stammen…

(Ib’s Bedstemor og Halvonkel (Lucky’s Mor og Halvbror) )…

Ja, man tænker mest på siatalerne som “slanke” men de er faktisk laaaange osse. med lange ben og lang krop :slight_smile: Og egentlig måske slet ikke så tynde igen når det kommer til stykket, det er bare fordelt over en lang kat :slight_smile:

[QUOTE=Mijv;769280]bunkekatte !:thumbup:
hvor ser de afslappende og søde ud.[/QUOTE]

Tak :slight_smile: De er så søde når de sover :wink: (og heldigvis osse når de er vågne)

Ja Ib, han møver bare. Han SKAL nemlig være der. De andre … må være der L

[QUOTE=Ann R;769338]Årh, de er bare dejlige. Og det ser bekendt ud… det er også Tullens strategi. Men desværre skal Creamy sove meget dybt før hun finder sig i at spirrevippen lægger sig på hende; så her har vi tit en Tullen der kigger skuffet efter det selskab hun lige troede hun havde. Det er naturligvis noget helt andet når det er omvendt. Synes Creamy… :wink:

Og 3 siatalere udstrakt i deres fulde længde kan snildt fylde en halv seng. Menneskeseng! Så de kan være anstrengende at sove sammen med. Men er de der ikke savner jeg dem jo… :hjerte:


(Tullen er 8 mdr her - og næsten lige så lang som Greven, der er en 6 kg granvoksen hankat - og ikke af de korte…)[/QUOTE]

Jeps. De kan FYLDE så man tror man deler seng med et par grand danois’er - men det er nu så hyggeligt :hjerte:

Og stakkels Tullen, jeg kender godt det der skuffede blik. Og det var også det Jack sendte efter Phumba HVER DAG i det år der gik inden vi fik Basil - så det var nok meget naturligt at de bev så gode venner, Jack havde jo i den grad manglet en at putte med - for sådan noget giver Phumba sig ikke af med (selvom… selvfølgelig er det lykkedes for netop Ib at snigputte ovenpå hende ved en enkelt lejlighed…)

Præcis! Det er bl.a. derfor de forbavser folk fordi de ikke er de nips at løfte på, som de ser ud til (og så fordi de ikke har den dér 3-5 cm pels stående omkring kroppen som mange andre racer har og som får dem til at se større ud end de er)

Og stakkels Tullen, jeg kender godt det der skuffede blik. Og det var også det Jack sendte efter Phumba HVER DAG i det år der gik inden vi fik Basil - så det var nok meget naturligt at de bev så gode venner, Jack havde jo i den grad manglet en at putte med - for sådan noget giver Phumba sig ikke af med (selvom… selvfølgelig er det lykkedes for netop Ib at snigputte ovenpå hende ved en enkelt lejlighed…)

Njah. Hun kunne jo også bare lade være med at kaste sit luksuslegeme over de andre. :wink:
Nå, men Greven er så venlig og overbærende, så han tager som regel ikke anstød - selv om han også kan få nok…
Nå, selv Donna fik af og til nok af Dittes puttegen. Så tætte de ellers var.
Så det skuffede blik er svært at undgå helt. :ikkemig: :brist:

Og stakkels Jack - godt han fik en god ven det meste af hans liv ::hjerte:

Arthur mangler også i dén grad en putte ven… Han kan allernådigst få lov at ligge ved siden af Teddy. Men forsøger han at “omklamre” min stakkels huskat, så skrider herren og Arthur må sende det beklagende blik efter ham. Han er ikke skuffet - han er fornærmet… :høhø:

hahah…overni det hele…tja…hvorfor ikke…så længe det er varmt og blødt!:høhø:

åh hvor er det bare typisk siatalere :høhø: De er godt nok lige til at møsse :inlove:

Ja. Man gruer :tihi: (han bli¨’r forresten muligvis udvokset, men garanteret aldrig voksen. Han er en af den slags katte kan jeg mærke. Lissom Basil var. Killingehjerne hele livet :hjerte:

[QUOTE=DK Sugieh;769343]Æbler falder ikke langt…:thumbup:
[/QUOTE]

Næh det må man sige :smiley: Som fader, så sønnike L

[QUOTE=KartoffelChips;769344]Hvornår skulle de passes?..
[/QUOTE]

Ja deeeeet… ta’r du på hjemmebesøg? :slight_smile:

Og ja det er da så tydeligt en familie"svaghed" :klapper:

[QUOTE=Ann R;769390]Præcis! Det er bl.a. derfor de forbavser folk fordi de ikke er de nips at løfte på, som de ser ud til (og så fordi de ikke har den dér 3-5 cm pels stående omkring kroppen som mange andre racer har og som får dem til at se større ud end de er) [klip]
Og stakkels Jack - godt han fik en god ven det meste af hans liv ::hjerte:[/QUOTE]

Ja, jeg bli’r stadig forbløffet over hvor TUNG Ozzy er - men det er ingenting imod at løfte på Adelie, hun er MASSIV. (og har selvfølgelig osse endnu mindre pels + hun er også ufattelig lang og højbenet. Phumba derimod som ser tyk ud… er som at løfte en pose dun… jeg tror hun er hul indeni…

Og ja, jeg tror såmænd heller ikke at Jack ville ha’ overlevet længe uden Basil hvis det nu havde været omvendt. de to var i den grad soulmates. Meget som D&D.

Jamen du kan da heller ikke være bekendt ikke at få ham en puttekammerat så! Og nu ved du jo hvor søde resten af familien er :wink:

Nemlig! Den ene part får en madreas og den anden part får en dyne. En ren win-win sitjuasjon :wink:

Ja, det der er simpelthen siatalere i en nøddeskal. Eller… “såan ser en siataler ud - når den sover” - og så bare et sløret billede af noget der farer forbi når man skal ha’ et billede af dem i vågen tilstand :wink:

Se ham Ib er en klog en. :thumbup: Han forstår at vælge den rigtige plads. :tihi: