Man må ikke mobbe!

Hverken at man ikke m mobbe sine brødre men ej heller at vi har gulvet fyldt med dejlige nullerputsenge og har et dejligt kradsetræ med hængekøjer, en kattehule og en hel sofa eller seng som står til rådighed - skulle man blive træt. Men somme tider er det meget sjovere at finde sin egen katteseng…

Her er lidt dejlige billeder af Meeko som nu er 16 uger og som bare tager verden med storm. Han har fuld fart på og er bare så super glad og nysgerrig. Og han bliver passet så flot på af sine nye brødre som jævnligt giver ham groometure og han dem - det er bare smadder hyggeligt :wehuu:

Hvor er de bare dejlige…

Tak for nogle herlige billeder - hvor er det godt at sammenføringen har været så let :thumbup:

Jeg er helt vild med billedet af katten i gulvspanden:D - så fik jeg endelig fat i den forsømte undvigende moppe!:wehu:
Camilla

Nåårh nogle søde katte

Hihi ja så fik han endelig vundet over det stygge mobbe-bæst! :tihi:

Haha … den lille frækkert :tihi:

Billedet hvor han ligger/står over en af de andre … :thumbup:

Jeg er helt vild med lag-på-lag kattene - sikke nogle søde hyggebamser -love

Mums hvor er de skønne :wehuu::wehuu: tænk at ligge i gulvspanden :thumbup::thumbup::hjerte:

Tak for kigget i dine dejlige billeder :O)

Ejjjjjj, nogle dejlige billeder :wehuu:

nååårh hvor er han dog kær, en rigtig lille bølle…han opfører sig nøjagtigt som alle småsøskende bør…ggggg

Han ligner godt nok en bølle, en børste, en bandit, en banan og en ballademager…sejt :ok:

Nååååå de er da godt nok herlige alle sammen:wehuu:
Skønt billede i spanden:tihi::ups:

Sikke nogle vidunderlige billeder:wehuu:

:hjerte::hjerte:

Celina… du burde have en lille bøde for at vise os andre sådanne billeder… men fordi det er dig, så skal du slippe .

:tihi:

Hvor er det dejligt at se, at lille Meeko så hurtigt vandt sine brødres tillid…

:wehuu:

Ja jeg føler mig faktisk også ret priviligeret at have så harmonisk en lille flok :wehuu: Man kan ikke lade være med at smile når man ser hvordan de hygger sig sammen :inlove:

Nårh, hvor er de dejlige :hjerte::hjerte::hjerte:

Sødt billede af mis i gulvspanden.
Men jeg er altså helt vild med dine to hvide/grå misser, de er så smukke.
Knus Elin

Sikke nogle dejlige billeder:wehuu: