Man skal vælge sin puttepartner med omhu

Hey… jeg gider ikke putte med dig…

Fatter du det…

Så er det godt jeg er damernes ven… de gider altid putte med mig…

og så kan jeg klare dem til enhver tid :slight_smile:

Hehe, skønne Billeder og smukke katte :slight_smile:

:wehuu: Ååååårh… Jeg bliver altså mere og mere forelsket i de korthårs kræ der… Suuuuk… :wehuu:
Mon ikke sådan en tingest vil elske, at putte ind i noget langhårspels?? :tihi:

Deeeeeejlige billeder!

:slight_smile: Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=DK Jannam;792065]:wehuu: Ååååårh… Jeg bliver altså mere og mere forelsket i de korthårs kræ der… Suuuuk… :wehuu:
Mon ikke sådan en tingest vil elske, at putte ind i noget langhårspels?? :tihi:

Deeeeeejlige billeder![/QUOTE]

Det vil de uden tvivl, men der er knald på både aktivitet og stemme… det må du være forberedt på :tihi:

Haha, var der noget med, at Lucky og Ib er i familie :klapper:

Øhhh ehmmmm muligheden foreligger :stuck_out_tongue:

Det er ikke nemt at være kat. :tihi:
Men altså, det er da ikke pænt at tæske sin putte-veninde… G

Kan desuden oplyse at Tino vejer 6,8 kg og Lucky sølle 3,8 så der er ingen tvivl om, hvem der har bukserne på i den “kamp” :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;792087]Det er ikke nemt at være kat. :tihi:
Men altså, det er da ikke pænt at tæske sin putte-veninde… G[/QUOTE]

:smiley: åhh Sugieh kan nu godt sætte den “hvalp” på plads også :slight_smile:

Herligt, men jeg tror nu, Tino godt kunne tænkes sig lidt flere “ikke-mængere” i huset… :smiley:

Haha!

Herlige billeder! :slight_smile:

Det sidste ser helt vildt sjovt ud; Jeg sidder bare her og du skal bare overhovedet ikke tænke på at flytte dig - I own you! :slight_smile:

Nej… familierelationen fornægter sig ikke :wink:

/Mette

Tino ville elske hvis de klistrede lidt mindre :slight_smile: Den eneste han godt vil klistre lidt med er Sugieh… og hun eeeeelsker at lege mor og “lille” Tino-baby med ham :lol:

[QUOTE=Mette Mejdahl;792136]Haha!

Herlige billeder! :slight_smile:

Det sidste ser helt vildt sjovt ud; Jeg sidder bare her og du skal bare overhovedet ikke tænke på at flytte dig - I own you! :slight_smile:

Nej… familierelationen fornægter sig ikke :wink:

/Mette[/QUOTE]

:slight_smile: Ja og Sugieh bliver rasende på ham når han laver det stunt :slight_smile: Tror det er når han har behov for at føle sig maskulin, han gør det :tihi:

Haha, hvor er det dejlige billeder. :smiley:

Sig mig, sidder han ovenpå damen på det sidste? :uha:
Hvis hans søn slægter ham på får mine to vist en overraskelse… DET havde Greven aldrig fundet på! (Han behøvede det så heller ikke - han bedårede dem bare, tror jeg…)

Herlige billeder! :smiley:

[QUOTE=Ann R;792176]Sig mig, sidder han ovenpå damen på det sidste? :uha:
Hvis hans søn slægter ham på får mine to vist en overraskelse… DET havde Greven aldrig fundet på! (Han behøvede det så heller ikke - han bedårede dem bare, tror jeg…)

Herlige billeder! :D[/QUOTE]

Bare rolig Ann - Whiskey er KLART den roligste og blideste i kuldet - det er noget HELT andet med f.eks. Coffee (Han og hans søster går under tilnavnet “De rødhårede”!)

Whiskey er bare mest sød og opmærksomheds syg :slight_smile:

/Mette

:tihi: tror nuo gså det er mest for at stive selvtilliden af, når han lige er blevet “banket” af Tino, han gør den slags, for ellers er han behagesyg overfor hende :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;792221]Bare rolig Ann - Whiskey er KLART den roligste og blideste i kuldet - det er noget HELT andet med f.eks. Coffee (Han og hans søster går under tilnavnet “De rødhårede”!)

Whiskey er bare mest sød og opmærksomheds syg :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

Altså… Ib er osse rolig og opmærksomhedssyg. Eller i al fald opmærksomhedssyg :wink:
Nej han er faktisk en vældig rar lille kat, og det er jeg sikker på Whiskey osse er :slight_smile:

Og hvor er det nogle herlige billeder. Specielt det sidste hvor han sidder oven på Sugieh :lol:

Han er altså dejlig, ham Lucky :slight_smile: Men det ligger jo til familien :wink:

Tak for nogle herlige billeder - især det sidste billede sad jeg og klukkede over!

Smukke alle sammen :iloveyou: og herlige billeder.