Man skal være glad når katte drikker...... meeeeeeeeen

Åh de kære dyr og deres vaner :smiley:
Gudskelov for Trixie drikker pænt og ikke leger med vandet, men maden er en anden sag. Hun fisker en pille af gangen, og spiser den af poten i bider. Det gør hele vindueskarmen FLYDER med krummer og halvspiste piller uanset hvor ofte jeg tører den af.

[QUOTE=kitiradk;609568]Åh de kære dyr og deres vaner :smiley:
Gudskelov for Trixie drikker pænt og ikke leger med vandet, men maden er en anden sag. Hun fisker en pille af gangen, og spiser den af poten i bider. Det gør hele vindueskarmen FLYDER med krummer og halvspiste piller uanset hvor ofte jeg tører den af.[/QUOTE]

Luna tager en mundfuld mad op, spytter den ud på gulvet, og SÅ spiser hun. Tossede kat :lol:

:slight_smile: thank god for vandfontæne :slight_smile:

[QUOTE=Susanne L. Moshage;609569]Luna tager en mundfuld mad op, spytter den ud på gulvet, og SÅ spiser hun. Tossede kat :lol:[/QUOTE]Det gør min faktisk også. Og han spiser alt det der ligger udenfor skålen først, som den lille har svinet med…så han fungerer også som støvsuger:D

Se DET gør frøkenen så ikke, hun samler kun det op, som hun har spyttet ud. Det rundt om skålen får lov til at blive liggende :tihi:

[QUOTE=Susanne L. Moshage;609579]Se DET gør frøkenen så ikke, hun samler kun det op, som hun har spyttet ud. Det rundt om skålen får lov til at blive liggende :tihi:[/QUOTE]Typisk tøser!!!:tihi:

Herhjemme elsker Epo og gå tur med vandskålen, for så kan han holde øje med hvem der drikker, og hvis han synes at de ikke skal drikke af den skål han har gang i så ligger han sig tværs over den, så må de andre bare gå over til en af de andre vandskåle. derudover elsker han også når håndvasken bliver fyldt, så ligger han på bordet propper en pote i vandet og slikker det af, indtil han falder i søvn gerne med en enkelt eller to poter i vandet.
miss solskin og sorte drikker også med en pote i skålen.
Marcia drikker helst af vandhanen og så skal det ikke være helt koldt vand, det kan hun ikke lide.
Bertram, ingolf og snaps er ikke så krævende, der skal bare være en skål uden alt for meget hundesavl i.
Diablo er heller ikke så slem men nogen gange får han nogle underlige ideer, det kan være begge poter i skålen, hvis vasken er fyldt sætter han sig derned og drikker, men oftes drikker han pænt.

Her i huset er det ret usmart og drikke af en vandskål, men skal helst ligge med hovedet halvt nede i den, stå med en eller to poter nede i, måske 4 hvis det er den store vandskål, eller sidde nede i vandet, vælte vandet ud over alt. Her er det faktisk helt unormalt hvis en kat drikker vand og der IKKE er vådt 2 meter rundt om vandskålen, både opad og henad :slight_smile:
De elsker og pladre i vand, der findes ikke noget bedre, vand er skabt til at pladre i :slight_smile:

Her drikkes der mest fra vandhanen, men hittet er jo deres springvand i kattehaven…de sidder nærmest i kø om morgenen for at komme derud, og nidstirrer mig til jeg tænder for springvandet :slight_smile:
Har dog et par stykker der nedlader sig til det der med en vandskål, men ikke uden at plaske det hele til :slight_smile:

Herhjemme har jeg også en, der altid ligger ned, når han drikker vand
af vandskålen :slight_smile:

Eddie, jeg tror du bør flytte over til familien snarest. VI har bedre manerer. Naturligvis. :rulleøjne:

Ærbødigst, Zutti Von Krolock, Greve og din Oldefar. :cool:

(Nej, det kender vi absolut ikke her. Vand i pelsen er farligt! :uha: Silkepels må ikke vaskes af andet end kattetunger. Basta! :regler:)

Her foretrækker Bounty den STORE vandskål :tihi: