Man sku' være kat her i huset

Jeg får jo ofte, (dagligt) besøg af husets børn, men jeg må jo nok indrømme, at det ikke er mig der er “trækplaster” :høhø:
Cats og Conni

Åhr, hvor er det nogle dejlige billeder :hjerte:

Der findes ikke noget mere livsbekræftende en at se børn og dyr sammen. Her kan man se både katte og børn elsker hinanden.
Knus Elin

Skønne foto :hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke nogle skønne billeder, og hvor er det nogle heldige børn, der har adgang til sådan en flok kæle katte, og som helt klart virker til, at elske dyr højt.

Hvert et billede oser af harmoni barn og dyr imellem - det varmer helt ind i hjertekuglen på mig, at se den slags.

At du så må lide under umiddelbart ikke, at være trækplastret, er en anden sag :tihi:

Tak for delingen af de dejlige billeder.
Mvh
Yvonne

Det er virkelig nogle dejlige billeder, Conni :slight_smile:

Ja kærligheden går begge veje
Cats og Conni:hjerte:

:høhø:Jeg må indrømme, at jeg også elsker, at se dyr og børn sammen, - - - og sjovt nok skal de næsten allesammen være noget med dyr når de bliver store ; 2 skal være dyrlæger, 1 skal være dyrepasser og 2 skal være enten katteopdrætter:pote: eller ha’ en kennel ( så vi får se hvordan det går:høhø::tihi:

Cats og Conni

Det er hygge på højt plan :slight_smile:

Dejlige billeder :slight_smile:

:wehuu:

Sikke de nyder det - både børn og katte :love2:

Det er nogle skønne unger - og den glæde de oplever nu, vil de altid bære med sig.
Jeg selv er dybt taknemmelig over, at min forældre og ældre søskende lærte mig om kattene. :slight_smile:

Hvor er det SKØNNE billeder. Det er tydeligt at både katte og børn stor hygger og elsker selskabet :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;788291]Det er nogle skønne unger - og den glæde de oplever nu, vil de altid bære med sig.
Jeg selv er dybt taknemmelig over, at min forældre og ældre søskende lærte mig om kattene. :)[/QUOTE]

Ja, og børn er jo helt fantastiske, når de lærer hvordan man behandler dyr, - - og her har Marie været med til 2 kattefødsler ( om natten) hvor hun skulle i skole dagen efter, - - og alle må gerne holde killingerne når de er en uge gamle, - - så killinger herfra er vant til børn:høhø:

Cats og Conni

Sikke nogle skønne billeder! Og så kan man samtidig få en fornemmelse af hvor små singapuraerne egentlig er :slight_smile: De er SÅ nuttede!!!

Ja, jeg er jo også “lidt vild” med dem:høhø::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Utroligt at kattene stadig har pels. Man skulle tro alt det kysseri slider godt på dem :tihi:

Dejlige billeder :smiley:

Det er så sundt for børn at få lov til at omgåes dyr og dine billeder skriger jo ligefrem af kærligheden mellem dem og hvor meget både børnene og kattene elsker det :slight_smile:

De er også m e g e t korthårede:høhø:

Cats og Conni