Man vasker sig da med vand?

Okay nu bliver jeg nødt til at høre om andre har oplevet denne underlige adfærd, eller om min mis bare er lidt mystisk :tihi:

Har denne fine unge hvide herre, som åbenbart har besluttet sig for kun at kunne gøre sig ren i vandskålen. Det betyder han sidder og putter halen og poter og ja nærmest hele sig selv, ned i vandskålen og vasker sig så lige som alle andre katte med tungen imens. Det betyder plader våd kat flere gange om ugen… :uha:

Lige et par billeder som bevis, selvom han er frygtelig snaksagelig, så han stopper når jeg kommer med mobilen :høhø: Men man får da en idé om hvad jeg mener. Det er bare som om det vand har en utrolig tiltrækningskaft på ham. Skålen er også gerne proppet med alt det legetøj han kan finde… :thumbdown:

Jeg kan se han er en dejlig langhårs mis:hjerte:, er der lidt Maine Coon i ham? så kan det måske forklare det, for de er, efter hvad jeg har hørt, meget glade for vand . Hvor er han smuk :).

De to Main Coons jeg har og har haft er nogle vandbasser. Det der beskrives er helt som mine opfører sig. :slight_smile:

Jamen så må der jo nok være noget mco i ham. Kunne da ihvertfald tyde på det, med det i fortælle :tihi: Suk så jeg kan ikke se frem til mindre vand pjaskeri og en mere hvid kat? :høhø: Lige nu antager han jo en ret støvet farve, tilsat det støv han kan finde under og bagved ting, når han nu altid er lidt små våde på poter og hale :høhø:

Du må trøste dig med, at han i det mindste må få en masse vand indenbords på den måde. Det er jo altid godt for katte at få lidt ekstra væske :slight_smile:

Ha ha ja det er rigtigt, syntes bare ikke han laver andet end at hænge ved den vandskål. Er nogen gange bange for, at han får druknet sig. Selv når han sover skal han nærmest ligge med næsen nede i vandet :S Men ja vand får han ihvertfald drukket mere end rigeligt af :høhø:

Florian ligger også og “mediterer” hen over kanten på sin vandskål. Han er næsten altid våd på kraven, fordi hele forkroppen skal ned i vandet. :stuck_out_tongue: Hvis det er rigtigt slemt, får han 30 sekunder med hårtørreren. Det finder han sig stoisk i. :stuck_out_tongue:

For mine hjælper det lidt med en fontæne, det dæmper lidt pjaskeriet, men ikke meget.
For 5 min. siden skulle jeg spise suppe, det fik også lige en pote med på vejen inden jeg fik mis ned af bordet.

Tro mig klar suppe er noget øv på en potte med masse hår på… Fedtspor over det hele lige nu, vær du glad for det bare er vand og ikke alt flydende der er interessant… :open_mouth:

Tror ikke jeg har nogen hårtørre, så han må leve med at være våd :tihi:

Men jeg vil så ellers være lykkelig for at det kun er vand og ikke også alt andet flydende :høhø: