Mandag morgen!

[ATTACH]69014[/ATTACH]

:tihi: Ja, sådan kan man jo godt ha’ det.

Liiiige netop denne her mandag morgen er skøn :thumbup:

Jeg synes heller ikke at den er så slem - det er jo efterårsferie!

I heldige asener :tihi: Når man arbejder på hotel, har man ikke begreber som " efterårsferie", “vinterferie” og “helligdag” :cool2:

Så er der sådan nogle som mig som altid har fri mandag :smiley:

Har man heller ikke på universitetet :stuck_out_tongue: Og min chef mener også, at nu der er efterårsferie, så kan han jo godt tage afsted med familien, for så holder jeg skansen alene. Jup jup - det er dejligt, at have “ferie” :smiley:

Jo jo, det er lissom i toget: Det betyder “EKSTRA MANGE forvirrede mennesker i bunkevis”

Ih er der noget som ferier? :wink: (AFSKAFFES sku’ de… sammen med weekenderne L)

Jeg går da på uni og har efterårsferie, juleferie, vinterferie, påskeferie - hele moletjavsen :cool:
Sådan et det åbenbart på Naturvidenskabeligt fakultet her på SDU i Odense :wehu:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;962616]Jo jo, det er lissom i toget: Det betyder “EKSTRA MANGE forvirrede mennesker i bunkevis”

Ih er der noget som ferier? :wink: (AFSKAFFES sku’ de… sammen med weekenderne L)[/QUOTE]

Argh nej da?! Ferie er fantastisk :yatta:

[QUOTE=ThildeL;962619]Jeg går da på uni og har efterårsferie, juleferie, vinterferie, påskeferie - hele moletjavsen :cool:
Sådan et det åbenbart på Naturvidenskabeligt fakultet her på SDU i Odense :wehu:[/QUOTE]

Vi har “skemafri”, fordi der er “efterårsferie” - men det betyder bare, vi ikke har skemalagt undervisning. Har skam stadig afleveringer og andet der skal læses :smiley: Sådan er det i alle ferierne. Og med eksamen hver 9. eller 10. uge, så er det vist også nødvendigt at bruge både almindelige uger og skemafri uger :smiley:

Er glad for vores undervisere er så venlige at lægge al læsestof og aflevering ud efter ferien :stuck_out_tongue: Indtil videre hehe.

Er glad for vores undervisere er så venlige at lægge al læsestof og aflevering ud efter ferien :stuck_out_tongue: Indtil videre hehe.

Nej, nej, nu har jeg lige fået mine helligdage og weekender tilbage, efter at de i 12 år bare var almindelige arbejdsdage. Dvs. de var altid dobbelt så hårde som almindelige arbejdsdage :frowning:

Det er så dejligt at have en almindelig arbejdsuge med aftenfri og weekendfri :ok:

Nu har jeg så heldigvis fri hveranden weekend, men ellers må jeg sige at jeg nyder mine fri-på-hverdage meget mere end weekenderne :slight_smile:

Dét forstår jeg godt! Jeg synes, det er befriende, at kunne tage en hverdag, og bare holde fri. Meget mere befriende, end weekenderne :slight_smile:

Jeg har nu heller ikke noget at brokke mig over :tihi: På grund af mine arbejdstider, har jeg mange fridage. Lige nu kører jeg 10 vagter i træk - men så har jeg altså 8 fridage lige bagefter :strikke::kreativ::jubiii:

[QUOTE=ThildeL;962619]Jeg går da på uni og har efterårsferie, juleferie, vinterferie, påskeferie - hele moletjavsen :cool:
Sådan et det åbenbart på Naturvidenskabeligt fakultet her på SDU i Odense :wehu:[/QUOTE]

Hmm, men I skal til eksamen efter ferien, ikke? Eller har det lavet det om? Kvartalstrukturen har taget mange af mine ferie og forvandlet dem til læse-ferier… Men nu er det snart SLUT!

Næh det skal vi ikke :slight_smile: