Mandelgave

Jeg skal komme med mandelgaven i år og er lidt tom for ideer.
Vi er 5 voksne. Har I nogle gode ideer?
Tænker selv på at købe et spil.
Budget kr 200,- plus/minus

Kingdomino er et godt spil og nemt at lære. Man kan dog kun være 4, så hvis I skal teste det juleaften er det måske ikke så godt.

1 Synes om

Det har jeg ønsket i julegave til hygge. :blush:

1 Synes om

Spillet tricket to ride, Europa.

Det er på tilbud i Føtex til 199 i øjeblikket.

Det er fra 2-5 spiller, og ret sjovt.
https://www.bog-ide.dk/produkt/128792/ticket-to-ride-europe

2 Synes om

Det må også gerne være andet end spil, det var bare hvad jeg selv havde tænkt :wink:

Svikmøllen :slight_smile: Den er som regel sjov :ok:

1 Synes om

Medlemsskab til Biografklub Danmark

1 Synes om

Gavekort til udstilling?

Nå, ikke… :hoho:

Jeg kan faktisk godt lide at få de der kalender-tegneserie striber. Har købt Maren Uthaugs til mig selv. Hun er simpelthen for morsom :smil:

Ja! God ide! :slem:

Stod faktisk og kiggede på den i Bog og Ide idag. Det kan godt ende med den eller Svikmøllen.

Vi skal være 5 voksne - 4 kvinder hvoraf 3 er single og så min bror.

1 Synes om

Jeg endte med at købe er spil der hedder “exploding kittens”. Man er vel en crazy cat lady :wink: gik efter et andet spil men det var udsolgt. Og jeg orkede ikke at bruge mere energi på det, har ligget syg hele ugen

7 Synes om

Det er også fint hyggeligt :slight_smile:

Kender du spillet?

Rune har det… Han fik det vist nok af sin kone :sweat_smile:

1 Synes om

Super, var lidt spændt på det :wink:

Det er sjovt. Vi har spillet det i lejligheden til World show.
Et eller to spil, så har man helt styr på det og det er både taktik og held med kort. Og så har du købt Not Safe For Work edition :slight_smile:

Hvad betyder det? :grimacing:

Af hvad jeg kan læse mig frem til, at det ikke er den børnevenlige udgave :slight_smile:

https://explodingkittens.com/store/products/exploding-kittens-nsfw-edition

1 Synes om

Den er måske ikke børnevenlig, men så slem er den heller ikke… Vi blev enige om, af det vist var meget amerikansk det NSFW :sweat_smile:

1 Synes om

Ahh. De havde også en mere familievenlig udgave men det er kun voksne der er med om den, så derfor valgte jeg den.

1 Synes om

:slem:

3 Synes om