Mandtal over kattene i haven

Se, det bliver først rigtigt smart, når du lærer kattene selv at betjene
den anordning du sætter op. :høhø:

[QUOTE=Tea;905147]Se, det bliver først rigtigt smart, når du lærer kattene selv at betjene
den anordning du sætter op. :høhø:[/QUOTE]

:klapper:
så skal det være legoklodserne, de er garanteret sjove at lege med!!!

så skal det være legoklodserne, de er garanteret sjove at lege med!!![/QUOTE]

Og når de så er i drillehumør, så kan de bare bytte om på brikkerne, så Susanne bliver HELT rundforvirret :klapper::klapper:

så skal det være legoklodserne, de er garanteret sjove at lege med!!![/QUOTE]
Hahaha, ja!

Jeg ser også lige en kat sidde og tænke;
“Var jeg nu ham med den røde kasket, eller sørøveren…?” :gruble:

:klapper:

Husk nu på at det er Ragdolls…
Så snu er de heller ikke!! :høhø:

[QUOTE=Tea;905168]Hahaha, ja!

Jeg ser også lige en kat sidde og tænke;
“Var jeg nu ham med den røde kasket, eller sørøveren…?” :gruble:

:klapper:[/QUOTE]

eller hvis nu det bliver ideen med magneterne, så sætter kattene billeder på af hundene istedet…:tihi:

[QUOTE=Sannela;905144]Jeg kan altså ikke helt bestemme mig for, om du er super fræk, Marianne!!

:p:p[/QUOTE]

:engel2::engel2::engel2::engel2::engel2::engel2:

:slem:

HE HE sådan gør vi i min afdeling med meadbejderne :høhø: så man kan se, hvem er ude, hvem er inde, på ferie und so weiter…

En af mine killingekøbere hun havde samme problem med sine 5 katte. Så hun har lavet et billede af dem hver og sat magnet på bagsiden. Og sat en magnet plade op ved siden af døren der er delt i to felter, et ude og et inde. Også flytter hun billederne alt efter om hun lukker dem ind eller ud. Det fungere godt for hende :slight_smile:
Og begynder det så at styrte ned så ved hun præsis om der er nogen ude og hvem :slight_smile:

Meget smart - jeg ville så nok glemme at flytte billeder :slight_smile:

[QUOTE=Tea;905147]Se, det bliver først rigtigt smart, når du lærer kattene selv at betjene
den anordning du sætter op. :høhø:[/QUOTE]

:lol: undskyld men den var ski go …

[QUOTE=Quivive;905310]En af mine killingekøbere hun havde samme problem med sine 5 katte. Så hun har lavet et billede af dem hver og sat magnet på bagsiden. Og sat en magnet plade op ved siden af døren der er delt i to felter, et ude og et inde. Også flytter hun billederne alt efter om hun lukker dem ind eller ud. Det fungere godt for hende :slight_smile:
Og begynder det så at styrte ned så ved hun præsis om der er nogen ude og hvem :slight_smile:

Meget smart - jeg ville så nok glemme at flytte billeder :-)[/QUOTE]

Så er det jo bare lige det med at huske…om man nu har husket at flytte brikken derhen, hvor den skal være…er katten inde eller ude.

Dagens sjoveste tråd :klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Gps er løsningen.

Desværre er kattehalsbånd med Gps endnu alt for store og klodsede, men elektronik bliver hele tiden mindre, billigere og mere effektivt, og hvis du venter 2-3 år, skal der nok komme noget brugbart på markedet. :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;905342]Så er det jo bare lige det med at huske…om man nu har husket at flytte brikken derhen, hvor den skal være…er katten inde eller ude.

Dagens sjoveste tråd :klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]

Tænkte nok I ville sætte pris på den!! :høhø::stuck_out_tongue:

http://www.ranplay.dk/shop/?cmd=proddetail&cat=26,25,0&prod_id=2242
Sådan en her kan der sættes op ved døren. Tallene skal bare slibes af og erstattes med kattenes navne’:wink:

Sikke da et overflødigt besvær! :høhø: Sæt dog en kattelem i, så er det deres eget ansvar om de vil være ude i regnen eller ej. :ok: