Månedens indlæg: - alle vinderne

hej alle

Så er første vinder af Månedens Indlæg kåret…

Anne Korsbakke skrev dette geniale indlæg og blev med over 50% af stemmerne den sikre vinder af Kattegales første “Månedens Indlæg konkurrence”

Stort tillykke ! :wehu: :wehu: :wehu:

YO dudes

Hva sååååå… Sker der noget? Der sker bare NADA her så undertegnede trænger snart til nogle nye homies.

Den skod dåseåbner jeg bor hos siger jeg hedder DK Arjuna’s Fætter Lavben, men syns måske det er det mest nederen navn og ha’ så du må godt kalde mig Fætter (eller noget andet cool)

Selvom dåseåbneren siger jeg både er kort og lav skal i ikk’ høre på hende. Nogen gange kalder hun mig ozz pænt uintelligent, men hvem f*ck har hørt om en dum gangsta?? Ja jeg spør’ bar.

Se lige et cool billede af mig

Det er min fedeste gangsta’ attitude. Jeg kan virkelig ligne en bad ass YEA :rock:men dåseåbneren siger jeg ikke må gå med bling bling. Det er pænt nederen… Jeg er SÅ ligeglad med hvad hun siger, for jeg vil snart ha’ en tush i øret - og så kan hun ta’ den kan hun.

Det ku’ være så fedt at bo med en ho’ jeg kan score (er - hvis jeg skal sige det selv - pænt cool til at score duller) eller en homie jeg kan hænge ud med. Bare jeg har en roomie. Gider ikke bo alene. Det stinker da for vildt.

HA… et billed mere. F*ck jeg ser sgu godt ud.

Dåseåbneren har sagt, at jeg skal til Vrå i september. Jeg fatter bare minus af hvoffer, er sgu ligeglad - bare der er nogle duller… :muhaha:

Nårh ja. Hun har sagt at bollerne snart ryger… Cool. Vil sgu gerne se en bolle med en joint… Sejt

Nå men du smider vel lige en message - MED foto - skal jo se om du er lækker nok til mig.

C ya

Fætter