Månedens Musik

Jeg tænkte, at vi alle (eller de fleste af os) Hører musik.
Og nogen gange er noget musik bare så godt at det må deles :slight_smile:

Derfor tænkte jeg! Månedens musik-tråd så vi alle kan dele det musik vi gerne vil :slight_smile:

Jeg vil gerne ligge ud med

//youtu.be/GwUnAMw2lqc

JEG ELSKER :hjerte::hjerte::hjerte:
Dette stykke musik… Elsker alt hvad bandet har lavet:) Og lytter glædeligt til det!

Ja her er der vist ingen tvivl om at jeg er D-A-D fan og vi har alle deres albums …og forleden kom deres nyeste DIC.NII.LAN.DAFT.ERD.ARK på gaden og jeg elsker både videoen og sangen som er på pladen :thumbup::

//youtu.be/riHdzZ5_K6U

Den er simpelthen så genial den video, og de knægte er ski da flotte i deres dametøj :juhu:

[QUOTE=MoMo;730529]Ja her er der vist ingen tvivl om at jeg er D-A-D fan og vi har alle deres albums …og forleden kom deres nyeste DIC.NII.LAN.DAFT.ERD.ARK på gaden og jeg elsker både videoen og sangen som er på pladen :thumbup::

//youtu.be/riHdzZ5_K6U

Den er simpelthen så genial den video, og de knægte er ski da flotte i deres dametøj :juhu:[/QUOTE]

Tak! :slight_smile: Jeg elsker D-a-D også! Og du gjorde lige min dag ekstra god! :smiley:

[QUOTE=Blunky;730526]Jeg tænkte, at vi alle (eller de fleste af os) Hører musik.
Og nogen gange er noget musik bare så godt at det må deles :slight_smile:

Derfor tænkte jeg! Månedens musik-tråd så vi alle kan dele det musik vi gerne vil :slight_smile:

Jeg vil gerne ligge ud med

//youtu.be/GwUnAMw2lqc

JEG ELSKER :hjerte::hjerte::hjerte:
Dette stykke musik… Elsker alt hvad bandet har lavet:) Og lytter glædeligt til det![/QUOTE]

Virkelig flot! Er det filmmusik? Ellers kunne det nemt bruges til det formål :ok:

Og god idé!

Jeg kan jo så bringe Birdy herover, fra den anden tråd :slight_smile:

//youtu.be/OmLNs6zQIHo

Charlie Simpson:

//youtu.be/t3DIZVeHU-M

Og James Morrison:

//youtu.be/RdOcFCaGEFU

[QUOTE=Ann R;730544]Virkelig flot! Er det filmmusik? Ellers kunne det nemt bruges til det formål :ok:

Og god idé!

Jeg kan jo så bringe Birdy herover, fra den anden tråd :slight_smile:

//youtu.be/OmLNs6zQIHo

Charlie Simpson:

//youtu.be/t3DIZVeHU-M

Og James Morrison:

//youtu.be/RdOcFCaGEFU
[/QUOTE]

Elsker al musik :slight_smile:
Men James morrison har aldrig været min kop te…
Tilgengæld er jeg VILD med ham der Charlie…
har aldrig hørt ham før, men fed musiK :smiley:

Og til dit spørgsmål… Taget fra hjemmesiden

  • Brand X is widely regarded as the premiere music library for motion picture and entertainment advertising. Launched in 2002, Brand X was among the first music libraries specifically designed for the unique needs of movie trailers, television promos and video game trailers. Known for its high-impact compositions and high-end production, Brand X captures the emotive, cinematic sound that brings motion pictures to life.

[QUOTE=Blunky;730559]Elsker al musik :slight_smile:
Men James morrison har aldrig været min kop te…
Tilgengæld er jeg VILD med ham der Charlie…
har aldrig hørt ham før, men fed musiK :smiley:

Og til dit spørgsmål… Taget fra hjemmesiden

  • Brand X is widely regarded as the premiere music library for motion picture and entertainment advertising. Launched in 2002, Brand X was among the first music libraries specifically designed for the unique needs of movie trailers, television promos and video game trailers. Known for its high-impact compositions and high-end production, Brand X captures the emotive, cinematic sound that brings motion pictures to life.[/QUOTE]

Takker - så var det ikke helt ved siden af :slight_smile:

Charles Robert Simpson er 26, englænder, har en fortid i to meget forskellige bands og har netop udgivet sit første soloalbum.
Nej, jeg havde heller aldrig før hørt om ham før jeg stødte på ham ved et tilfælde på nettet. Jeg tror ikke hans musik er udgivet herhjemme. Jeg har købt CD’en fra Amazon, men den kan også købes fra hans hjemmeside

http://charliesimpsonmusic.com/

[QUOTE=Ann R;730570]Takker - så var det ikke helt ved siden af :slight_smile:

Charles Robert Simpson er 26, englænder, har en fortid i to meget forskellige bands og har netop udgivet sit første soloalbum.
Nej, jeg havde heller aldrig før hørt om ham før jeg stødte på ham ved et tilfælde på nettet. Jeg tror ikke hans musik er udgivet herhjemme. Jeg har købt CD’en fra Amazon, men den kan også købes fra hans hjemmeside

http://charliesimpsonmusic.com/[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Det kan vær ejeg skal ud og have en CD snart så :wink: Eller endnu et julegave ønske:)

GOOOOD idé med sådan en tråd! :slight_smile:

og nu til noget HELT andet…

//youtu.be/3vlORhf-7_M

Jeg har det nemlig med indimellem at få et flip med enten bestemte kunstnere eller bestemte musikgenrer som jeg så hører hele tiden indtil det er “overstået” :wink:

Og Corelli går man ikke forkert af hvis man ellers er den midste smule til klassisk musik…

Jeg har set filmen “I am no. 4” for nylig. Den er ikke rigtig noget at skrive hjem om. Jeg blev ved med at tænke at det var gjort bedre i TV-serien Roswell.
Men det stykke musik der ligger til sidst i filmen er til gengæld værd at lægge mærke til. Det er faktisk en del ældre end filmen og lavet af en sydafrikansk gruppe, Civil Twilight. De er gode!

//youtu.be/9Wa7dFR09vU

Synes det hele lyder fantastisk :slight_smile:

God ide med denne tråd :thumbup:

For tiden hører jeg især denne, den er bla. med i soundtracket til Rob Roy

Meget smuk men også sørgelig sang

[QUOTE=Vipstøsen;731897]God ide med denne tråd :thumbup:

For tiden hører jeg især denne, den er bla. med i soundtracket til Rob Roy

Meget smuk men også sørgelig sang[/QUOTE]
Meget smuk! Og via dit link opdagede jeg en sang med et af mine helt store favoritband, som jeg aldrig har hørt før. Tusind tak :slight_smile:

Poets of The Fall: The Poet and the Muse

//youtu.be/jf0P0tzEJmg

Jeg er vild med den gruppe - finsk musik, hvem skulle ha’ troet det… :slight_smile:

//youtu.be/JLS378rCjxw

//youtu.be/J527Mj2qQeg

Og via dit link opdagede jeg en sang med et af mine helt store favoritband, som jeg aldrig har hørt før. Tusind tak :slight_smile:

og lige over… dem kendte jeg ikke. Det gør jeg nu og det kendskab skal vist udvides lidt. Genial musik!

I den grad…

//youtu.be/MKk1u5RMTn4

Jeg gik sådan og havde lyst til at høre denne sang tidligere i dag, så det må da være meget passende at jeg lægger den her i tråden så :slight_smile:

//youtu.be/GI6CfKcMhjY

[QUOTE=Eife;732136]Jeg gik sådan og havde lyst til at høre denne sang tidligere i dag, så det må da være meget passende at jeg lægger den her i tråden så :slight_smile:

//youtu.be/GI6CfKcMhjY
[/QUOTE]

Jeg elsker den sang :smiley: Men generalt elsker jeg POTC :smiley:

//youtu.be/maZuT3uR-gM

//youtu.be/IqUhq-7UfaE

//youtu.be/uMhsSNwOUjI