MANGE nullerputter

Ja jeg fik jo også en levering fra Brita forleden: 6 fine senge og nu har jeg endelig fået lagt billederne ind:

Først den lille fine pakke, som Brita fortalt hendes postdame var ved at dø over :tihi:, Max mente bestemt det måtte være til ham og det havde han jo sådan set ret i:

Asti kom til og skulle lige undersøge om der monstro var noget farligt indeni :uha::

Max skulle lige læse hele misse avisen:

og så kom forstærkningerne endelig til og Max ku rykke rundt til de forskellige senge og lige få undersøgt om de nu også var lige gode at ligge i:


Njaar den her er nu alligevel den bedste :høhø::

Wendy sku også lige læse avisen:

Elvis prøveligger en seng:

Da jeg kom ned lidt senere havde Bella og Wendy også fundet deres favorit senge:

Og sandelig om ikke også Tiffany lå i en seng, det har jeg ikke set før, men der er åbenbart én af dem der er specielt god, for hun har faktisk ligget i den flere gange siden :thumbup::

Jeg har nu flyttet sengen ud forskellige steder og de bliver flittigt brugt.

Rex er ved at “ligge sengene til” han synes nu de er lidt små :tihi::

Angelina synes det er en dejlig seng og hun synes størrelsen er lige tilpas til at putte i:

Misserne siger tak til Brita for de dejlige nye senge :slight_smile:

Sikke en skøn billedserie. :wehuu:

Et godt bevis på at man aldrig kan få for mange nullerputter :hjerte:

Gode billeder…men såvidt jeg lige hurtigt kan regne ud, så har du da brug for mere end 6 nullerputter :?

Sikke en dejlig tråd og sikke da nogle helt vildt smukke mis du har Elisabeth.

Tak :slight_smile:

Du har så evig ret :tihi:

Tak og jeg har også flere og en hel del andre steder de kan ligge.

Tak :slight_smile:

Skønne billeder, men du må hellere bestille et par mere i king size :tihi:

Enig…det var det jeg mente, men bare ikke fik skrevet. :slight_smile:

Det ser ud til at misserne er godt tilfredse med de flotte nullerputter :thumbup:
Hvor er dine misser altså smukke :hjerte:

Tak. Selv om det ser ud til at den er for lille til Rex, så ææææælsker han den!

[QUOTE=Coon Danica;915816]Det ser ud til at misserne er godt tilfredse med de flotte nullerputter :thumbup:
Hvor er dine misser altså smukke :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak Lisbeth!

Sikke en skøn billede serie :smiley:
Det ser ud til at de alle er godkendt og lagt godt til allerede :smiley:

Jaah - endelig en serie med masser af nullerputter med masser af katte i… :hjerte:
Et dejligt syn. :smiley:

Hvor er de dejlige. Både misserne OG de lækre nullerputter :smiley:

De er godt nok blevet taget godt imod :ok: Superfine senge også.

[QUOTE=Noël;915831]Sikke en skøn billede serie :smiley:
Det ser ud til at de alle er godkendt og lagt godt til allerede :D[/QUOTE]

Tak og Ja, den seng Rex ligger i ser allerede sådan ud når han går fra den også:tihi:

[QUOTE=FinnFrode;915866]Jaah - endelig en serie med masser af nullerputter med masser af katte i… :hjerte:
Et dejligt syn. :D[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

Yep :slight_smile:

Uha, jeg skal altså også have bestilt nogle nye, her til vinter. Mine elsker nogle gode varme nogle, gerne i stil med denne.
Britta: Håber du tager et par vinter udgaver, med til Vamdrup.

Jeg skal nok tage nogle vamsede vinternullerputsenge med til Vamdrup…skriver det op så jeg ikke glemmer det
Nogle farveønsker?

[QUOTE=kamikaze;915919]Jeg skal nok tage nogle vamsede vinternullerputsenge med til Vamdrup…skriver det op så jeg ikke glemmer det
Nogle farveønsker?[/QUOTE]

Brita, nu du læser med her :slight_smile: har du så set sådan noget stof der er på undersiden af sengene på PetFun træerne, det der er loop siden af velcroen, nogen steder?

Ihhh, hvor er det skønne billeder Elisabeth :slight_smile: Lige til at blive i godt humør af dine smukke katte og deres glæde ved ny post :wink:

[QUOTE=kamikaze;915919]Jeg skal nok tage nogle vamsede vinternullerputsenge med til Vamdrup…skriver det op så jeg ikke glemmer det
Nogle farveønsker?[/QUOTE]

Farver er ligegyldig, bare misserne syntes at de er dejlig varme.