MANGE nullerputter

Hvor er de bare flotte, de nullerputter! Så flotte at jeg var nødt til at bestille en til Lillemanden helt magen til :ups: Håber ikke at det gør noget, at jeg copycat’er lidt, Elisabeth :tihi:

Nej det ved jeg ikke lige hvad er for noget. Men skulle nogen vide det OG hvor man køber det så sig endelig til. Jeg er altid modtagelig for gode ideer

Sikken nogle dejlige billeder :smiley: Og det er i øvrigt også smart at få lavet en masse til at matche i noget lækkert stof :slight_smile:

De ser da ud til at være godkendt :thumbup:
Sikke en fræk kat der i øvrigt rækker tunge til kameraet på billede nr. 12 :tihi:

Sikke mange dejlige misser og senge. Flot stof :ok:

Mange tak :slight_smile:

Njaaar jeg ved ikke helt om det er iorden…:tihi:, jo selvfølgelig, det var ligesom det der var ideen i at Brita fik det sidste af mit stof, at hun ku sy flere senge og tjene flere penge til hittekat :D…men måske det ville være godt med et billede af Lillemanden i hans fine nye seng?

Måske jeg sku lave en tråd om der er nogen der har ideer til hvor man kan få det, jeg villle meget gerne have sådan noget!

Mange tak :slight_smile:

[QUOTE=StinePigen;916080]De ser da ud til at være godkendt :thumbup:
Sikke en fræk kat der i øvrigt rækker tunge til kameraet på billede nr. 12 :tihi:[/QUOTE]

Ja jeg tror Max synes at nu må det være nok med al det fotografering, så man kan få ro til at putte i sine nye nullerputter :høhø:

Mange tak :slight_smile:

Det ville da være en formidabel ide (at lave en tråd) om det ukendte stof.
Nye ideer giver nye bestillinger som giver nye penge ind på hittekattekontoen…og det er ikke så ringe endda

Hvor er det et skønt billede :tihi:

Ja, det burde være næste måneds billede uden afstemning :tihi:

Vi kunne da foreslå emnet “Nullerput” til månedens billede :cool:

Sikke søde billeder!:wehuu: Nullerputterne skal nok blive flittigt brugt:)

[QUOTE=Charlotte Oeh.;916266]Hvor er det et skønt billede :tihi:

[/QUOTE]

Tak skal I have :D, jeg havde faktisk tænkt jeg sku have et billede med 6 senge med 6 katte i men var så syg af halsbetændelse da de kom så det blev ik til noget.

Tak og ja de bliver brugt rigtig meget allerede :slight_smile: