Manglende variation ved vådfoder

Lige en updatering…( måske mest til Helene)

Idag købte jeg 2 poser Whiskas Mmmmmm, da jeg har læst herinde at det er det eneste af Whiskas foder, der er så nogenlunde.

Tænkte de lige kunne prøve det…

Den ene er med kød og den anden sardin.

Og dælme ja, om ikke det bare ryger ned!!
Måske der er håb forude?? :thumbup:

Du kan også finde Whiskas Mmmm til en noget mere spiselig :tihi: pris på Zooplus.

  • og ja, det er OK, i hvert fald uden vegetabilske tilsætninger.

[quote=pivnu;532220]Du kan også finde Whiskas Mmmm til en noget mere spiselig :tihi: pris på Zooplus.

  • og ja, det er OK, i hvert fald uden vegetabilske tilsætninger.[/quote]

Ja, jeg regner ikke med, det er godt nok til daglig indtagelse(?) men måske de har fundet ud af, at andet en fiskeindhold også dur!!

Det var i hvertilfælde helt underligt at se dem tømme skålen.

Vores lille pigemis lød som om hun spyttede på den ene af drengen og så fik han en pote placeret på hovedet…ikke hård, men hun lagde lige en pote på ham og det fik ham til at gå :tihi:
Det var tydeligt, hun gerne liiige ville have først.

[quote=Sannela;532224]Vores lille pigemis lød som om hun spyttede på den ene af drengen og så fik han en pote placeret på hovedet…ikke hård, men hun lagde lige en pote på ham og det fik ham til at gå :tihi:
Det var tydeligt, hun gerne liiige ville have først.[/quote]

Lille Frække Frida Moon? :smiley:

Jeg forsøgte at spise (if you pardon the pun) Magic af med skod-Cosma her til morgen. Det var lige før, han nægtede at spise noget af det, og han tilgav mig vist først, da jeg senere på formiddagen endelig igen gav ham noget af hans elskede gourmet-LUX. (Det er Magics karakteristik af maden, naturligvis, ikke min :)).

[quote=galath;532228]Lille Frække Frida Moon? :smiley:

Jeg forsøgte at spise (if you pardon the pun) Magic af med skod-Cosma her til morgen. Det var lige før, han nægtede at spise noget af det, og han tilgav mig vist først, da jeg senere på formiddagen endelig igen gav ham noget af hans elskede gourmet-LUX. (Det er Magics karakteristik af maden, naturligvis, ikke min :)).[/quote]

Nej, det er bare frække Moon.

Frida er vores hund…hun er godt nok også utrolig fræk :høhø:

Vores har kun prøvet LUX en gang…og de ville ikke have det.
Men nu har de prøvet lidt mere siden og de skal da lige have det prøvet af igen.
Det ville jo være fantastisk, hvis de ville spise det en gang imellem, så jeg ikke skal ud og have et job mere fr at tjene til maden

Altså, jeg kører med det som bestikkelses-natmad til plejemisserne for tiden. Jeg tror såmænd det kan være akkurat lige så fint som alt muligt andet - men der er dog farvestof i. Det er bare lidt pebret til 7,5 posen / 27 kr. for 4, som det koster herhjemme. Så godt tror jeg altså heller ikke det er, så det retfærdiggører den pris! Man kan jo få bøffer til den kg-pris!
Men om du kører med det i en periode for at overbevise dem om, at der eksisterer andet end tun, det ville jeg ikke bekymre mig om. For der skal nok alligevel mere end 2 poser til :slight_smile: Der synes jeg altså at konstant brug af tun er et større problem.

[quote=Sannela;532238]Nej, det er bare frække Moon.

Frida er vores hund…hun er godt nok også utrolig fræk :høhø:

Vores har kun prøvet LUX en gang…og de ville ikke have det.
Men nu har de prøvet lidt mere siden og de skal da lige have det prøvet af igen.
Det ville jo være fantastisk, hvis de ville spise det en gang imellem, så jeg ikke skal ud og have et job mere fr at tjene til maden[/quote]

Vidste ikke, din hund hedder Frida. Til gengæld vidste jeg altså godt, at Moon ikke gør :tihi:

Mht. Magic tænkte jeg bare, at det er endnu et eksempel på, hvor besynderlige katte er med deres mad. For Cosma er jo faktisk ret godt foder og uden tvivl også bedre end LUX. Men det ved Magic så ikke.

Jeg håber, at dine også vil spise Mmmmm i morgen. Har du i øvrigt prøvet det, som Maxizoo har: Real Nature og Select Gold? Det er lidt dyrt, men et udmærket produkt, og hvis de kunne lide det, kan det jo altid bruges til at variere med engang imellem.

[quote=galath;532246]Vidste ikke, din hund hedder Frida. Til gengæld vidste jeg altså godt, at Moon ikke gør :tihi:

Mht. Magic tænkte jeg bare, at det er endnu et eksempel på, hvor besynderlige katte er med deres mad. For Cosma er jo faktisk ret godt foder og uden tvivl også bedre end LUX. Men det ved Magic så ikke.

Jeg håber, at dine også vil spise Mmmmm i morgen. Har du i øvrigt prøvet det, som Maxizoo har: Real Nature og Select Gold? Det er lidt dyrt, men et udmærket produkt, og hvis de kunne lide det, kan det jo altid bruges til at variere med engang imellem.[/quote]

Jeg har prøvet Real Nature…og det ville de ikke røre med en ildtang.
Smed lige så meget ud som jeg hældte op til dem.
Jeg har på fornemmelsen, at det er konsistensen de ikke kan lide.

[quote=Sannela;532215]Lige en updatering…( måske mest til Helene)

Idag købte jeg 2 poser Whiskas Mmmmmm, da jeg har læst herinde at det er det eneste af Whiskas foder, der er så nogenlunde.

Tænkte de lige kunne prøve det…

Den ene er med kød og den anden sardin.

Og dælme ja, om ikke det bare ryger ned!!
Måske der er håb forude?? :thumbup:[/quote]AAAAI DET må jeg da prøve!! Er det bare sådan en lille portionspose???
Kødet har jeg tvivl om, men sardin har han vist aldrig prøvet… var det med kødet…oksekød??

Min er altså ikke RET vil med Almo nature…hverken med laks, makrel eller andet af dem jeg indtil videre har prøvet.