Mangler afklaring - Hjælp mig :-)

Omg, jeg var på penicillin og troede jeg havde influenza da jeg fik en blodprop i hjernen i marts 2011. Blodproppen gjorde at jeg pludselig ikke kunne bruge min højre side og derfor ikke kunne gå, før jeg fik at hvad hvad der var galt. Det var bare lige min association…

Men stadig god bedring - og du må gerne komme og bruge min crosstrainer, som står lige ved min seng, og som hjælper mig meget.

[QUOTE=Sheer;1204114]Omg, jeg var på penicillin og troede jeg havde influenza da jeg fik en blodprop i hjernen i marts 2011. Blodproppen gjorde at jeg pludselig ikke kunne bruge min højre side og derfor ikke kunne gå, før jeg fik at hvad hvad der var galt. Det var bare lige min association…

Men stadig god bedring - og du må gerne komme og bruge min crosstrainer, som står lige ved min seng, og som hjælper mig meget.[/QUOTE]

Jeg har fulgt dig Signe, og er rystet over hvad du har været igennem - Godt du kom ud på den anden side, en blodprop i hjernen er bestemt ikke for sjov :-(. Heldigvis har jeg efterhånden haft bihulebetændelse så mange gange at jeg godt selv ved hvornår den er gal …Og jeg er sikker på, at det er resultatet. På torsdag skal jeg til kontrol med min diabetes, så må jeg se hvad lægen mener.

Crosstrainer er jeg ret vild med, og det kan du sagtens lokke mig med på - Bare ikke lige mens jeg er stoppet i hele krydderen :slight_smile:

[QUOTE=Alice;1204116]Jeg har fulgt dig Signe, og er rystet over hvad du har været igennem - Godt du kom ud på den anden side, en blodprop i hjernen er bestemt ikke for sjov :-(. Heldigvis har jeg efterhånden haft bihulebetændelse så mange gange at jeg godt selv ved hvornår den er gal …Og jeg er sikker på, at det er resultatet. På torsdag skal jeg til kontrol med min diabetes, så må jeg se hvad lægen mener.

Crosstrainer er jeg ret vild med, og det kan du sagtens lokke mig med på - Bare ikke lige mens jeg er stoppet i hele krydderen :-)[/QUOTE]
Da jeg blev indlagt havde jeg dagen før spist: Ipren, penicillin og taget næsespray.

:slight_smile:

Smør skulle løsne snottet i næsen - det var et råd jeg fik, da min søn var helt lille af min sundhedsplejerske - og den sundhedsplejerske var mindst 125 år gammel :tihi:

En lille klat smør ved næsen mellem øjnene før man går i seng… og til ømme brystvorter pga amning, rådede hun til cacaosmør tror jeg det hed - og DET var dælme effektivt !

For til dem der ikke har prøvet at amme og forestiller sig en lille blød mund der bare suger lige så stille :

glem det !!

Min søn sugede sig satme fast - så havde jeg rejst mig op - var han blevet hængende i madpakken :tihi: